کد خبر: ۲۵۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 25 June 2016
تابناک / مدیرعامل ستاد دیه گیلان گفت: خیران شهرستان های لاهیجان و لنگرود دو میلیارد و 970میلیون ریال در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کمک کرده اند.

حمید کامران زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیران لاهیجان در جشن گلریزان امسال این شهرستان، یک میلیارد و 628 میلیون و 350 هزار ریال کمک کردند که 94 میلیون و 80 هزار ریال به صورت نقدی بوده است.

کامران زاده اضافه کرد: از مبالغ جمع آوری شده در این جشن ، 186 میلیون و 500 هزار ریال به صورت چک و یک میلیارد و 348 میلیون ریال نیز به صورت وعده ای بوده است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد ریال از این کمک توسط یک خیر انجام شده، تصریح کرد: این میزان کمک توسط یک خیر انجام شده که یکی از کمک های بی نظیر خیران گیلانی در جشن گلریزان در استان بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان ادامه داد: همچنین در جشن گلریزانی که در لنگرود برگزار شد، خیران یک میلیارد و 342 میلیون و 500 هزار ریال کمک کردند.

وی تصریح کرد: از این مبلغ، 68 میلیون ریال به صورت نقدی، 205 میلیون و 500 هزار ریال به صورت چک و یک میلیارد و 69 میلیون ریال به صورت وعده ای بوده است.
مدیرعامل ستاد دیه گیلان خاطرنشان کرد: جشن های گلریزان امسال در شهرهای رشت، فومن، آستارا، صومعه سرا، لاهیجان، انزلی، رودسر، رودبار، تالش، لنگرود، سیاهکل و آستانه اشرفیه برگزار می شود.
این جشن ها تاکنون در شهرهای رودسر ، رودبار ، فومن ، تالش، صومعه سرا ،انزلی، لنگرود، آستارا و لاهیجان برگزار شده است.
در حال حاضر ،حدود 500 زندانی جرائم غیر عمد در گیلان در انتظار کمک خیران هستند.
220 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد گیلان طی سال گذشته و سه ماه نخست امسال فقط از طریق جمع آوری کمک های مردمی در جشن گلریزان در استان آزاد شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار