کد خبر: ۲۵۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 25 June 2016
به گزارش ایرنا، ملی پوشان والیبال ایران در حالی ساعت 21 و 30 دقیقه امشب (شنبه شب) برابر صربستان میزبان هفته دوم لیگ جهانی صف آرایی می کنند که حریف با کسب 5 پیروزی متوالی در صدر این رقابت ها ایستاده است.
اما تیم والیبال ایران که در طول یک ماه اخیر با پشت سر گذاشتن رقابت های انتخابی المپیک در ژاپن، راهی لیگ جهانی شده است با خستگی مفرط و تعداد زیادی بازیکن مصدوم برابر صدرنشین این مسابقه ها قرار خواهد گرفت.
فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران درباره وضع مصدومان این تیم گفت: شهرام محمودی در بازی مقابل بلغارستان دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و فرهاد ظریف نیز در این دیدار از ناحیه انگشت دچار آسیب دیدگی اندکی شده است. 
دکتر سیامک افروزی ادامه داد: عادل غلامی هم از ناحیه شانه و علی مباشری از ناحیه کمر دچار مصدومیت جزیی هستند که در حال درمان آنها هستیم.
وی درباره وضع آسیب دیدگی امیر غفور اظهار کرد: مصدومیت این بازیکن در حال بهبودی بود اما درد از ناحیه کمر، یک بار دیگر وقفه ای را در تمرینات او ایجاد کرد. مشخص نیست غفور بتواند تیم ملی والیبال را در هفته سوم لیگ جهانی همراهی کند.
فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ادامه داد: فرهاد قائمی نیز اواسط هفته جاری آخرین اسکن خود را انجام خواهد داد تا مشخص شود این بازیکن چقدر به استراحت نیاز دارد.
تیم ملی ایران جمعه شب در پنجمین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم برزیل شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار