گلایه استاندار گیلان از برخی رسانه های گیلانی؛
این مسئول با بیان اینکه نامه‌های مردمی به رئیس جمهور مانند دوره‌های گذشته نداشتیم، تصریح کرد: استقبال مردمی پس از خروج از فرودگاه سردار جنگل رشت آغاز شد و روستائیان منطقه نسبت به سفر رئیس جمهور به گیلان ابراز علاقه کردند.
کد خبر: ۲۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 19 April 2015
به گزارش تابناک گیلان،محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره علاقمندی و استقبال خودجوش مردم در سفر رئیس جمهور به استان اظهار کرد: استقبال از رئیس جمهور با نظم ویژه‌ای انجام شد و این موضوع نشان‌دهنده علاقمندی مردم به دولتمردان است.

وی به حضور چشمگیر مردم در استقبال از رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و افزود: در خودروی رئیس جمهور نشسته بودم و دکتر روحانی به صورت ایستاده پاسخگوی علاقمندی مردم بود.

این مسئول با بیان اینکه نامه‌های مردمی به رئیس جمهور مانند دوره‌های گذشته نداشتیم، تصریح کرد: استقبال مردمی پس از خروج از فرودگاه سردار جنگل رشت آغاز شد و روستائیان منطقه نسبت به سفر رئیس جمهور به گیلان ابراز علاقه کردند.

استاندار گیلان با انتقاد از برخی مطالب کذب در بعضی از پایگاه‌های خبری این استان در سفر رئیس جمهور تصریح کرد: برخی پایگاه‌های خبری گیلان دروغ‌های شاخ‌دار می‌نویسند و عذرخواهی نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه درج مطلب هواپیمای رئیس جمهور به گیلان آمد و برگشت دروغ بود، خاطرنشان کرد: پرواز هواپیمای رئیس جمهور به دلیل مه گرفتگی با تأخیر انجام شد.

نجفی به حضور مردان و زنان با لباس محلی در سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: 300 نفر از مردم پس از استقبال از رئیس جمهور در جلوی پارک قدس شهر رشت در حال حرکت بودند و با دیدن آنها برای عرضه خسته نباشید از خودرو پیاده شدم اما در برخی پایگاه‌های خبری پیاده‌روی استاندار جلوی این پارک را از جمله شگفتی‌های سفر رئیس جمهور به گیلان بیان کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه برخی از پایگاه‌های خبری می‌خواهند عظمت حضور مردم را تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار دهند، خاطرنشان کرد: ساعت 9 و 30 دقیقه روز چهارشنبه هفته گذشته ورزشگاه شهید عضدی رشت برای استقبال از رئیس جمهور پر از جمعیت بود اما برخی پایگاه‌های خبری در درج مطالب خدا را در نظر نمی‌گیرند.

وی حضور خودجوش مردم برای استقبال از رئیس جمهور را زیبا توصیف کرد و افزود: مردم با شادمانی مسائل خود را با رئیس جمهور مطرح کردند.

نجفی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گیلان با برنامه‌ریزی مناسب نشان داد همگام و همراه با مسئولان در عرصه حضور دارد، اظهار کرد: مدارس در سفر رئیس جمهور به گیلان تعطیل نشد و دانش‌آموزان با اجازه والدین می‌توانستند در مراسم استقبال از رئیس جمهور شرکت کنند و این امر نشان‌دهنده افزایش همدلی و هم‌زبانی در جامعه است.

استاندار گیلان سفر رئیس جمهور را دارای آثار توسعه عمرانی بسیار برای استان خواند و تصریح کرد: مطالبات مردم در سفر مذکور تحقق پیدا کرد و رئیس جمهور مسئولان استانی را الزام کرد تمام مصوبات تا سال 94 و 95 اجرایی شود.

وی در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جامعه و دستگاه‌ها به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تکلیف تمام افراد را مشخص کرده است.

* سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی از اهداف توسعه‌ای آموزش و پرورش

نجفی سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی را یکی از اهداف توسعه‌ای آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: انسان هدف و عامل توسعه محسوب می‌شود و این دو مورد در آموزش و پرورش وجود دارد.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه جامعه متحول و پیشرفته با آموزش و پرورش متحول ایجاد می‌شود، یادآور شد: دانشگاه‌ها به دلیل انسان‌هایی که تربیت می‌کنند ماندگار هستند ضمن اینکه آموزش و پرورش در توسعه پایدار تاثیرگذار است.

وی بر ضرورت حمایت از آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: نیاز است جلسه مشارکت تمام دستگاه‌ها به منظور کمک به آموزش پرورش گیلان تشکیل شود.

نجفی با اشاره به سفر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به گیلان، اظهار کرد: فانی در دیدار با آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خم شد و دست یک عالم را بوسید.

استاندار گیلان به مشکل مالی معلمان اشاره کرد و توضیح داد: معلمی عشق است و باید با معلمان با عزت و احترام رفتار شود.

وی در پایان فرهیختگی فرهنگی را از ارزش‌های معلمی خواند و بیان کرد: معلمان را نباید به طرف جریان‌ها و جناح‌های سیاسی هدایت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار