کد خبر: ۲۴۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 22 June 2016
تابناک / استان‌ها > گیلان - با دستور دکتر گودرزی مقام عالی وزارت تمام هزینه های درمانی على سلمانى قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا از طریق اداره کل و هیات پزشکی ورزشی گیلان تامین می شود.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در اين راستا گفت: دکتر گودرزی دستور دادند تا درصورت نیاز و تشخیص پزشکان به درمان در پایتخت ، هماهنگی های لازم با دو بیمارستان اختر وامام حسین تهران انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او افزود: به همراه معاونین ، رییس هیات پزشکی ورزشی و جمعی از خیرین ورزش یار ، سه شنبه اول تیرماه با حضور در بیمارستان گیل گلسار و عیادت از این بوکسور گیلانی ،مسولیت پرداخت هزینه های عمل و درمان کامل را متقبل شده وبه بیمارستان اعلام می کنیم .

وی همچنین با تشکر از رسانه ملی ودیگر رسانه های داخلی وسراسری در انعکاس اخبار مربوط به مشت زن گیلانی گفت : ظرفیتی که در دولت تدبیر وامید وبا برنامه ودرایت وزیر ورزش وجوانان در خصوص تشکیل ستاد خیرین ورزش یار درکشورایجادشده در این روزهای سخت ودشوار نشان داده که می تواند کمک قابل توجهی به نیروی انسانی یا نخبگان ورزش و سخت افزارهای ورزش باشد.

علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا از ١٧ خرداد به دلیل تصادف از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای پرداخت هزینه های عمل از مسئولین وخیرین درخواست کمک کرده بود.

وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریوی برزیل حضور داشت به دلیل مشکلات مالی ومعیشتی این اردو را ترک کرد.

سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابتهای بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی بوکسور گیلانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار