بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 22 June 2016
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


واکنش ظریف به خبر تغییر برخی مدیران


وزیر امور خارجه کشورمان گفت: توهینی بالاتر از این نسبت به جمهوری اسلامی متصور نیست که ادعا شود تغییر مقاماتش به درخواست این و آن انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: محمد جواد ظریف در پاسخ به سئوال خبرنگار  درباره گمانه زنی های منتشر شده در برخی رسانه ها درباره دلایل تغییرات اخیر در وزارت امور خارجه اعلام کرد:  تصمیم در مورد تغییر برخی مدیران ارشد وزارت خارجه بر اساس برنامه ها و اولویت‌های کاری روابط خارجی کشور و مدت‌ها قبل از عید امسال گرفته شد ولی برای حفظ شئونات همکاران با تاخیر انجام و همان زمان رسانه ها خبر تغییر را منتشر و من هم در اظهاراتی تغییر و گردش مدیران وزارت امور خارجه را کاملا طبیعی خواندم.

محمد جواد ظریف افزود: توهینی بالاتر از این نسبت به جمهوری اسلامی متصور نیست که ادعا شود تغییر مقاماتش به درخواست این و آن انجام می‌شود. تاکنون هیچ‌کس در منطقه و یا خارج از آن جرات چنین درخواستی از ایران اسلامی نداشته و هیچگاه نخواهد داشت. امیدواریم برخی به خاطر ملاحظات داخلی، قبح عبور از این خطوط قرمز نظام مقتدر و سربلند جمهوری اسلامی را نشکنند.

وزیر امور خارجه همچنین گفت: محور مقاومت قوی‌تر از آن است که با افراد خاص گره زده شود و آن‌ها که چنین تحلیل هایی ارائه می‌کنند خواسته یا ناخواسته بیش از آن‌که مقاومت را تقویت کنند آن را تضعیف می‌کنند. چگونه است که گروه‌ها و افرادی که تندترین شعارهای انقلابی را مطرح می‌کنند با عدم خودباوری، تصورات دروغینی درباره روش انتصاب در جمهوری اسلامی و نظام بر آمده از انقلاب اسلامی را در مخیله خود گنجانده و آن را منتشر می‌کنند؟



واکنش برانکو به خواسته کی‌روش برای عذرخواهی


سرمربی پرسپولیس می‌گوید که از شرایط تیمش راضی است و به همراه طاهری تلاش می‌کند بهترین تیم را برای فصل بعد آماده کند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس با ابراز رضایت از تمرین‌های تیمش گفت: خیلی مهم است که شرایطی را فراهم کنیم که در آن کارها خوب پیش برود و جلوی این همه هوادار که با حضورشان به تیم عشق می‌دهند، عملکرد خوبی داشته باشیم. آن‌ها باید بدانند که من و طاهری تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم بهتری را تشکیل دهیم. البته همیشه نمی‌شود همه چیز باب میل ما باشد.

به گزارش ایسنا، او درباره شرایط بازیکنانش هم گفت: دیروز نوراللهی از ناحیه مچ پا مصدوم شد. وحید امیری هم صبح اینجا بود اما چون بیمار بود، به او استراحت دادیم تا بازیکنان دیگر مریض نشوند. همین طور شنیده‌ام که آنتونی گولچ قراردادش را با باشگاه امضا کرده و همه چیز خوب پیش می‌رود.

برانکو درباره غیبت رامین رضاییان در تمرین‌های تیمش هم گفت: واقعا نمی‌دانم چه شده که سر تمرین نمی‌آید. ما صددرصد او را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می‌کنیم. تا جایی که می‌دانم رضاییان با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست.

در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره خواسته کی‌روش از او برای عذرخواهی از مردم سوال کرد. سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: دیروز حرفم را زدم. من در محیطی تربیت شده‌ام که در آن احترام به دیگران، تفاهم و تحمل ارزش محسوب می‌شود. من کار خودم را می‌کنم. حداکثر توانم را می‌گذارم تا باشگاهم موفق شود و برای همین هم پول می‌گیرم.

او افزود: من آمده‌ام که کار کنم و برای بالاتر رفتن سطح باشگاه پرسپولیس کمک کنم. من برای تیمی کار می‌کنم که این همه هوادار دارد و تلاشم برای موفقیت آن است. اگر کسی مشکلی دارد، برود مشکلش را حل کند.

در ادامه بار دیگر خبرنگاری خواست تا درباره اختلاف برانکو و کی‌روش سوال کند که سرمربی سرخ‌پوشان گفت: جوابم را شنیدید. اگر درباره مسائل فنی و بازیکنان پرسپولیس سوالی دارید بپرسید.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره حمایت علی پروین، علی کریمی و خداداد عزیزی پرسیده بود، گفت: هنوز که هنوز است گل خداداد عزیزی به استرالیا را به یاد دارم. درباره علی پروین هم که نباید حرفی زد. مقابل افرادی مثل پروین و کریمی باید خبردار ایستاد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید پرسپولیس در کدام خط ضعیف‌تر است گفت: باید جای خالی را پیدا کنیم. به عنوان مثال در بخش دفاعی باید تعداد بازیکنان‌مان را زیادتر کنیم.

برانکو در ادامه درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از نبود یک مهاجم در تیمش گفت: چرا می‌گویند ما مهاجم نداریم؟ پست وحید امیری در نفت چه بود؟ او برابر ما در چه پستی بازی کرد؟ او یک مهاجم است که توانایی بازی در جناح چپ را هم دارد.

او در ادامه کیفیت بازیکنان جذب شده تیمش را خوب توصیف کرد و درباره چرخش بازیکنانی نظیر کاوه رضایی از پرسپولیس به استقلال گفت: آن‌ها خودشان تصمیم گرفتند در محیط دیگری بازی کنند. این ساده نیست که ما مهاجم دیگری بخریم. ما بازیکنانی را می‌خواهیم که باکیفیت باشند و با تمام وجود برای ما بازی کنند. هرگاه تشخیص بدهیم که بازیکنی خوب است، آن را جذب می‌کنیم.

برانکو درباره آنتونی گولچ که احتمالا به پرسپولیس می‌پیوندد نیز گفت: می‌دانم که او در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ مولداوی بازی کرده است. او برای قهرمانی آموزش داده شده است. او هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و هم در مولداوی به قهرمانی رسیده است. گولچ می‌تواند در دو پست بازی کند.



پسر پرحاشیه تلگرام از ایران خارج شد/ به زودی پناهنده می شوم!


پسر پرحاشیه تلگرام در انتشار ویدئویی از خروجش از کشور و تلاش هایش برای پناهندگی خبر داده است.
پاییز سال گذشته، انتشار عکس های مختلفی از یک پسر جوان با دختران مختلفی در فضای مجازی، در نهایت به بازداشت او منجر شد. این پسر جوان که وحید نام داشت، مدتی در بازداشت بود و سپس با وثیقه آزاد شد.

او پیش از بازداشت با انتشار ویدئویی گفته بود از منتشر کننده های تصاویرش در فضای مجازی به پلیس فتا شکایت کرده است. جمله او که گفته بود: «پلیس فتا، پلیسی است که حواسش به همه چیز هست» معروف شد.

او اکنون با انتشار ویدئویی از خروج خود از کشور خبر داده است.

وحید گفته که ۱۰ روز پیش به ترکیه سفر کرده و تلاش می‌کند پناهندگی آمریکا را بگیرد. او از «دوستان بی معرفتی» که موجب آوارگی اش شده اند، هم گله کرده است.



عکسی پرمعنا برای دولت بحرین از شیخ عیسی قاسم


امروز عکسی تاریخی از رهبر معنوی انقلاب بحرین منتشر شده است که تعارض سیاست‌های دولت بحرین را بوضوح نشان می‌دهد.
 

به گزارش فارس، فعالان بحرینی در فضای مجازی عکسی تاریخی از «شیخ عیسی قاسم» منتشر کرده‌اند که تناسب بالایی با اتفاقات چند روز گذشته در بحرین دارد.

در این عکس شیخ عیسی قاسم و سه روحانی شیعه دیگر در کنار شماری از سیاسیون و رجال بحرین دیده می‌شود که در جلسه شورای موسسان قانون اساسی حضور دارند.

طبق این عکس، شیخ عیسی قاسم خود، یکی از واضعان و تدوین‌کنندگان قوانین کلان از جمله قوانین تابعیت در این کشور بوده است اما او اکنون با حکم نهادهای دولتی بحرین، با سلب تابعیت رو به رو شده است.

شیخ عیسی در سال 1971 عضو شورای مؤسسان تدوین قانون اساسی بحرین بود اما از سالهای 1990 اندک اندک تحت فشار خاندان حاکم قرار گرفت.

مقامات بحرین سال 1996 او را متهم به تلاش برای «توطئه» با هدف براندازی نظام و تأسیس گروهی معارض در کشور کرده بودند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار