تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / مدتی قبل بود که ابراهیم مهربان ، سخنگوی شورای شهر لاهیجان ، با اشاره به روند بررسی میزان بدهی‌های شهرداری در دوره شهردار سابق لاهیجان (رضا کحالی) اظهار کرد: طبیعتاً بدهی‌ها و رقم درست آن مشخص شده و حدود 40 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۲۴۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 21 June 2016
تابناک / مدتی قبل بود که ابراهیم مهربان ، سخنگوی شورای شهر لاهیجان ، با اشاره به روند بررسی میزان بدهی‌های شهرداری در دوره شهردار سابق لاهیجان (رضا کحالی) اظهار کرد: طبیعتاً بدهی‌ها و رقم درست آن مشخص شده و حدود 40 میلیارد تومان است و وی ما را با این رقم بدهی گذاشت و رفت.

وی افزود: اما پرداختن به این موضوع در این مقطع نمی‌تواند مشکلی را از ما حل کند و آن‌چه برای ما مهم است این‌که شهردار فعلی(سعید آگشته) با علم و آگاهی از این مسأله برای پذیرفتن مسئولیت شهرداری لاهیجان اعلام آمادگی کردند و به قول‌هایی که آن روز دادند، فراتر از آن عمل شد.

به گزارش تابناک گیلان، گفتنی است که بدهی‌ها در اماکنی مثل شهرداری و خیلی از نهادها تا اندازه‌ای می‌تواند طبیعی باشد؛ اما در شهر لاهیجان یک مقدار فراتر از آنی بود که بتوان به سادگی از آن عبور کرد.

سعيد آگشته،شهردار لاهيجان  نیز در گفت و گو با تابناك از حال و هوای امروز شورا و شهرداری این شهر گفت: تا به امروز شوراي شهر لاهيجان تصميم ساز و قانونگذار بوده و شهرداري در مقام اجرا برآمده است و هرگز شوراي شهر لاهيجان در زمان من دخالتي در اجراي پروژه هاي شهري نداشته است.






آگشته با اضافه كردن اين موضوع كه در بين شوراي شهر و شهرداري اختلاف نظر طبيعي است اظهار داشت: آنچه كه اختلاف نظرها را در شهر لاهيجان از تهديد به يك فرصت تبديل كرده،تمكين به نظر كارشناسي است.

اما نکته مهمی که اين مدير شهري بدان تصريح كرد این بود: باتوجه به اوضاع بد مالي كه شهرداري هاي كشور دارند ، ما توانستيم 13 ميليارد تومان از بدهي هاي دوره هاي قبل را ضمن خدماتي كه طي این یک سال و اندی گذشته به مردم فهيم لاهيجان ارائه شده ، بپردازيم.


تابناک در پایان اضافه می کند ؛ شنیده ها حاکی است که پس از برکناری رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان ، آمار و ارقام زیادی از حجم بدهی های بجا مانده از دوران مدیریت وی در لاهیجان شنیده می شود که تا پاسخ کحالی این بود که ملک و املاک فراوانی را به یادگار گذاشته ام که تابناک در روزهای آتی به این موضوع به صورت دقیق خواهد پرداخت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خدا به داد لنگرود برسه.
باتوجه به اینکه بعضی از آقایون شورای شهر دست تو دست شهردار دارن جیک جیک مستون سر میدن،خدا به داد زمستونمون باشه.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
پدر لنگرود در میاد . هیشکی صداش در نمیاد
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
به نظر میرسه کحالی برای انتخابات مجلس آینده داره برنامه ریزی میکنه چون کاراش فقط تبلیغاتی و خارج از عرف آگاهی به افکار عمومی هست در جشنواره چای به یک عده پول داد که بیان و وقتی اسمش گفته میشه سوت و دست بزنند و زمانی که اسم آقای لاهوتی گفته میشد اون عده ساکت میموندن و مجری برنامه میگفت باید بگیم کحالی تا تشویق کنید و موقع بالا رفتن آقای لاهوتی هم به شوخی گفتن اقای کحالی بفرمایید روی سن .ولی آقای کحالی باید بدونه که به واسطه حضور و وجود نماینده عزیز ماست که ایشان دارند تو لنگرود کار میکنند و اگر جناب مهندس لاهوتی لحظه ای دست از حمایت این آقا بکشه دیگه چیزی به نام کحالی موضوعیت نخواهد داشت. پس کحالی جان حواست باشه که سرت به کارهای خودت باشه و سعی نکنی جا پای بزرگترا بزاری.چون مطمئن باش به نفعت نخواهد بود این رو به حساب یه نصیحت پدرانه گوش کن.تو برای کارهای اجرایی وقتی قحط الرجال باشه مناسبی ولی برای امور سیاسی و کار بزرگتر میسوزی.
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
این آقا فقط فقط عوام فریبی بلده اوج شلوغی شهر میاد جدول رنگ میزنه افطاری میده فیلم های جعلی میگیره و... دزحالیکه حقوق کارگران و سپورهای بدبخت را نمیده
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
کحالی. داره عوام فریبی میکنه. اصلا بدرد شهراری نمی خوره نه میتونه از داخل مدیریت کنه و نه خارج . شخصیتی مستقل نیست کل اقدامات اداری و عمرانیش دیکته شده است. و بر اساس همان متن جلو می رود. وهزینه کردن غیرمتعارف برای شهرتش عادی است. لکن شورای شهر لنگرود توجهی به اقداماتش ندارند. خوابند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار