تابناک بررسی می کند ؛
تابناک / در این سه سالی که از عمر دولت یازدهم گذشته است ، شاید با نگاهی به وضعیت امروز جوانان گیلانی ، بتوان تاسف بیشتری خورد.
کد خبر: ۲۴۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 19 June 2016
تابناک / در این سه سالی که از عمر دولت یازدهم گذشته است ، شاید با نگاهی به وضعیت امروز جوانان گیلانی ، بتوان تاسف بیشتری خورد.

به گزارش تابناک گیلان، متولی امور جوانان استان ، که اداره کل ورزش و جوانان است ، در این 3 سال چه اقدام قابل تحسینی برای این قشر آینده ساز انجام داده است؟

درخصوص اوضاع ورزش محبوب گیلانی ها نیز انتقادات جدی به این اداره کل وارد است.

رقابت های لیگ دسته اول در فصل 95-96 از تاریخ هجدهم مرداد ماه یعنی 55 روز دیگر آغاز می شود ولی باشگاه سپیدرود رشت بعد از کار بزرگ صعود، همچنان بدون مالک و بدون سرمربی در محاق به سر می برد. برای نام سپیدرود که هزاران عاشق دارد، زشت است که اینگونه به استقبال لیگ یک برود.

متاسفانه سپیدرود این روزها درگیر مسئله پیچیده ای به نام مالکیت شده است، بعد از ثبات ده ساله و بیهوده نجفی در تیم داری، سپیدرود به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار شد تا مالکی جدید برای آن پیدا کند، ولی طبق معمول ضعف مدیریت ورزش و فوتبال استان، سرنوشتی به مانند داماش را برای سپیدرود در حال رقم زدن است.

این باشگاه در دو سه سال اخیر چندین مالک عوض کرد، از انوش جهانی و طاعتی گرفته تا نقی صیاد و جمشید غلامی؛ در آخر هم این تیم بدون مالک توانست به لیگ بالاتر صعود کند. انگار بچه های رشت بدون آقا بالا سر بهتر کار می کنند.

اما اکنون سپیدرود لیگ یکی است و به پشتوانه هواداران بی شمارش داعیه لیگ برتری شدن نیز دارد، بنابراین رموز و رسوم حرفه ای شدن را باید پیاده کند، این تیم دیگر نمی تواند مثل فصل گذشته بدون مالک پای به رقابت ها بگذارد از این رو سخت به دنبال پیدا کردن فرد مطمئنی است تا تیم را به آن واگذار کند.

پورمحسن مدیرعامل فعلی وقتی دید بعد از آخرین مالک - که اتفاقا هزینه های هنگفتی نیز کرده بود - توانست با پتانسیل مدیریتی خود و هیات مدیره تیم را به سرمنزل مقصود برساند، تصمیم گرفت از این امتیاز استفاده کند و مالکیت تیم را نیز بر عهده بگیرد.

البته وی پیشتر در آذرماه 94 نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان نوشت و این درخواست را مطرح کرده بود که ظاهرا بیشتر بدین بخاطر بود تا تیم فقط مالکی داشته باشد و دچار منع قانونی نگردد اما امروز که صعود به لیگ یک به مدد ایشان و سایرین رخ داد، مصمم به در اختیار گرفتن باشگاه سپیدرود شد و پیگر نامه شش ماه پیش خود گشت.

اما ظاهرا اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان که از تصمیمات قبلی خود مبنی بر در اختیار گذاشتن تیم به دست مالکان جدید خاطره خوبی ندارد، بسیار دست به عصا حرکت می کند و شمرده شمرده حرف می زند، اگرچه این روزها جلسه پشت جلسه، هم در اداره کل ورزش و هم در باشگاه سپیدرود برگزار می شود ولی وقتی خروجی مثبتی از این جلسات بیرون نمی آید، هواداران نگران می شوند.

البته این روزها شایعه شده حق و حقوق کادر فنی زمان مالک قبلی طی صورت جلسه ای در همان زمان به دوش مالک آتی گذاشته شده است و برخی همین بند را مانع بزرگی بر سر راه مهر نهایی بر مالکیت پورمحسن دانسته اند ولی قطعا نه افشین ناظمی و دستیارانش از تعصب بی بهره اند که خود را مانع رشد باشگاه بزرگ شهرشان بدانند و نه پورمحسن انسان فراموشکاری است که کاپیتان رشت را از یاد ببرد، بنابراین راه حل این مشکل فقط یک جلسه نیاز دارد و باید منتظر شفاف سازی در خصوص باقی جلسات بود، آیا سرعتگیر را باید در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان جستجو کرد؟

سئوالی که در صورت پاسخ ندادن از سوی متولیان ورزش و فوتبال استان شاید رنگ واقعیت به خود بگیرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
این اقا کار زیاد انجام داده واگذاری سالن های ورزشی به اقایان پول پرست که باعث نابودی ورزش ورفتن ورزشکاران بطرف قلیانسراها وجلوگیری از گرفتن هیت های ورزشی در مزایدهای سالن که بتونن ورزشکاران بی بضاعت پوشش بدن ودخالتهای بی مورد دیگه وووو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار