جانبازی افزود: در سه سال گذشته نرخ بیکاری استان و شهرستان 11 درصد بوده و در سال گذشته در شهرستان رودسر با تلاش تمامی دستگاهها حدود 847 کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان کشف داشته ایم.
کد خبر: ۲۴۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 18 June 2016
تابناک: فرماندار رودسر اظهار کرد: 24 خرداد سالروز گفتمان عدالت اشتی دولت با مردم است.

به گزارش تابناک گیلان،
جانبازی افزود: در سه سال گذشته نرخ بیکاری استان و شهرستان 11 درصد بوده و در سال گذشته در شهرستان رودسر با تلاش تمامی  دستگاهها حدود 847 کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان کشف داشته ایم.

فرماندار رودسر سال 95 را اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل یاد کرد وشهرستان به تبعیت از فرمان رهبری این ستاد را تشکیل و آن را تا بحال در این شهرستان عملی کرده است.

امام جمعه رودسر نیز به فرمایشات اخیر رهبری اشاره کرد و گفت: امروز کشور به برکت انقلاب از یک امنیت کامل برخورداراست وانسجام و وحدت مردم در توانمندی های سیاسی اقتصادی امنیتی دشمن را شکست داده است.

وی در مورد موضع گیری امریکا در خصوص برجام گفت: اگر انها سند برجام را پاره کنند ما آن را اتش خواهیم زد.

امام جمعه رودسر در خصوص دغدغه رهبری در مورد معیشت و بیکاری آن را مورد تاکید قرارداد و افزود فضای کشور نیازی به سیاسی کردن نیست.

دستجردی از قوه قضاییه خواست منتظر نباشند تا صدای مردم در بیابد بعد قوه قصاییه وارد شود.

وی در ادامه از عدم فعالیت ستاد پیشگیری از جرم در شهرستان که در زمینه بی حجابی رشوه خواری، بندباری و الودگی ها صوتی را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه رودسر در خصوص عزل شهردار رودسر توسط شورا نیز گفت شورا منتخبین مردم هستند وباید شهردار به منتخبین مردم عمل نماید و این خواست مردم است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار