تابناک بررسی می کند ؛
به گزارش تابناک گیلان، علیرغم آنکه مردمان مسلمان، پاک نژاد، وطن دوست، ظلم ستیز و آرمان خواه این خاک دلاور پرور که همچون هوای پاک و زمین تفتیده اش، سبز و استوار در درازنای تاریخ قد علم کرده و رشادتها ورزیده و مانای تاریخ گشته اند و شیر زنان و دلیر مردانش به جمیع خصائل نیکو....
کد خبر: ۲۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 18 June 2016
تابناک: مدتهاست در این فکرم که شهر و دیارمان را چه بنامم؟ شهر بی خیالان بخوانمش یا دیار خاموشان! سرزمین عقب ماندگان از دنیا یا وادی غافلان از حقوق!

به گزارش تابناک گیلان،
علیرغم آنکه مردمان مسلمان، پاک نژاد، وطن دوست، ظلم ستیز  و آرمان خواه این خاک دلاور پرور که همچون هوای پاک و زمین تفتیده اش، سبز و استوار در درازنای تاریخ قد علم کرده و رشادتها ورزیده و مانای تاریخ گشته اند و شیر زنان و دلیر مردانش به جمیع خصائل نیکو  آراسته و حسن اشتهارشان زبانزد دوران بوده،  اما نمی دانم چه به روز ما وارثان و بجا ماندگان این مردمان نیکو نهاد آمده است.


مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس دهم، فرمودند: «در موضوع فرهنگ، نوعی ولنگاری و بی‌اهتمامی در دستگاه‌های فرهنگی به چشم می‌خورد، زیرا در تولید کالای فرهنگی مفید و جلوگیری از تولید کالای فرهنگی مضر، کوتاهی‌هایی صورت می‌گیرد.»


باخبر شدیم که مجموعه فرهنگی شهرداری لنگرود ، اقدام به برگزاری مسابقات پنالتی و گل کوچک درون مجموعه شهرداری کرده است.






باید از شهردار لنگرود و تیم مدیریت شهری آن پرسید که این قبیل اقدامات چه کمکی به مسائل و مشکلات فرهنگی شهر می کند؟


مگر شهرداری لنگرود ، شهر بازی است که درآن این قبیل مسابقات برگزاری می شود؟


آیا شهرداری لنگرود قصد رقابت با برنامه های تابستانی پایگاه های مقاومت بسیج را دارد؟


منکر اوضاع بد اقتصادی شهرداری ها نیستیم ، اما شان و منزلت شهرداری مگر شوخی است جای ان را با شهر بازی اشتباه بگیریم؟


شهردار محترم پاسخ دهد که تمام درک مجموعه فرهنگی و مدیریت شهری ، از فرمایش رهبر معظم انقلاب برگزاری مسابقه پنالتی بوده است؟ که اگر چنین باشد در ادامه منتظر برگزاری کلاس های خیاطی و گلدوزی و نقاشی هم باید باشیم!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
طی تماسی با اداره ورزش نحوه برگزاری این مسابقه را جویاشدیم.جالب است که کارشناس ورزش این اداره گفت شهرداری اصلا هیچ مکاتبه ای با این اداره نکرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کس به کسی نیست اقا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار