کد خبر: ۲۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 13 June 2016
تابناک گیلان / مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : تیم فوتبال داماش گیلان به شهرداری رشت واگذار می شود .

مسعود رهنما روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شهرداری رشت طی نامه ای آمادگی خود را برای دراختیار گرفتن تیم فوتبال داماش گیلان (شهر باران) اعلام کرده است .

وی اظهار کرد : بر این اساس ، معاونت ورزشی اداره کل با هماهنگی هیات فوتبال گیلان مقدمات واگذاری تیم فوتبال داماش گیلان (شهرباران) به شهرداری رشت را فراهم خواهند کرد .

وی ادامه داد : امیدواریم که بزودی وضعیت این تیم مشخص شود تا تیم داماش بتواند با قدرت در رقابت های فصل آینده دسته دوم حضور یابد و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند .

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در مورد تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز گفت : سپیدرود مالک خودش را دارد و به کار خود ادامه خواهد داد و باید در لیگ دسته اول از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کند .
رهنما بیان کرد: حتی اگر شهرداری رشت خواهان تیم فوتبال سپیدرود نیز هم باشد ، شرایط واگذاری وجود دارد اما قیمت این دو باشگاه با یکدیگر متفاوت است .
تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشت ، با کسب عنوان نخست گروه خود به لیگ دسته اول صعود کرد و تیم فوتبال داماش گیلان نیز که در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشت ، به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار