بازیگر گیلانی زیر آسمان شهر ؛
به گزارش تابناک گیلان، ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزای میزان گفت: این روزها حال خوشی ندارم و فکر می کنم که به خط آخر زندگی ام رسیده ام. تنگی نفس باعث شده حال خوبی نداشته باشم.
کد خبر: ۲۴۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 12 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: بازیگر "زیر آسمان شهر" گفت: از خوردن داروهای گوناگون خسته شده ام و نمی دانم که چرا نمی میرم. من منتظر مرگ هستم و یقین دارم که حالم بهتر نخواهد شد.

به گزارش تابناک گیلان، ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روزها حال خوشی ندارم و فکر می کنم که به خط آخر زندگی ام رسیده ام. تنگی نفس باعث شده حال خوبی نداشته باشم.






وی افزود: از خوردن داروهای گوناگون خسته شده ام و نمی دانم که چرا نمی میرم. من منتظر مرگ هستم و یقین دارم که حالم بهتر نخواهد شد.

رنجبر ادامه داد: هفتاد سال برای هنر این مملکت خدمت کرده ام اما حالا هیچ کس به سراغم نمی آید و از من حالی نمی پرسد همه به فکر پول درآوردن هستند.

بازیگر "زیر آسمان شهر" خاطر نشان کرد: من زحمت بسیاری برای هنر این مملکت کشیدم تو سری زیادی خوردم اما حالا که زمان قدرشناسی است کسی سراغی از من نمی گیرد فکر نمی کردم برای خودم چاه کنده باشم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
خانم رنجبر ما شما را و بازی تان را دوست داریم و فراموش نمی کنیم. اگر بفرمایید من شخصا در خدمت شما هستم. , و هز کاری از دستم برآید برایتان انجام می دهم.
از تابناک عزیزم ایمیلم را بخواهید. من هم حدود 4 سال به شدت بیمار بودم ولی به لطف خداوند خوبم. البته هنوز دارو می خورم. دوستتان داریم و بازی زیبای تان را در زیر آسمان شهر فراموش نمی کنیم. امیدوارم تابناک عزیزم پیام مرا به شما برساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
دمت گرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
امیدوارم باشگاه پیشکسوتان هنر تشکیل شود و این عزیزان بتوانند از مزایایی ویژه در این باشگاه برخوردار شوند. سرکار خانم رنجبر امید شفا و بهبودی برای شما و همه بیماران داریم. آنچه که واضح است این قدرناشناسی نسبت به کهنسالان و نادیده گرفتن جوانان کمی ریشه ای است ربطی هم به هنرمند بودن و شهروند عادی بودن ندارد. چیزی است که آرام آرام صابونش به یقه تک تک ما می رسد چون کوچکترها از بزرگترهای فراموش کار فراموشی را یاد می گیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار