ریس اتحادیه چایکاران شمال کشور در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان، ایرج هوسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه یک ششم مطالبات چایکاران پرداخت شده است اظهار کرد: کشاورزان چایکار در طول نه ماه تلاش در باغات چای انتطار دارند که سازمان چای مطالبات انها را پرداخت نماید نه اینکه در انتطار نسیه باشند.
کد خبر: ۲۴۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 12 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: ریس اتحادیه چایکاران شمال کشور گفت: مطالبات چایکاران پرداخت نشده است.

به گزارش تابناک گیلان،
ایرج هوسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه یک ششم مطالبات چایکاران پرداخت شده است اظهار کرد: کشاورزان چایکار در طول نه ماه تلاش در باغات چای انتطار دارند که سازمان چای مطالبات انها را پرداخت نماید نه اینکه در انتطار نسیه باشند.

وی افزود: در ماه رمضان از دولت میخواهم تکلیف مطالبات چایکاران را روشن کند و بیشتر از این نگذارند کشاورز چایکار اسیب بببند.

هوسمی گفت: با توجه به شرایط جوی الحمدالله وضیعت چای امسال نسبت به سالهای گذشته بهتر بوده و 30 در صد کیفیت برگ سبز چای امسال بهتر است.

ریس اتحادیه چایکاران کشور خاطرنشان کرد: در خصوص باغات چای رها شده با توجه به رغبت چایکاران کشور این امر با تشویق و حمایت دولت و با افزایش قیمت برگ سبز چای این رغبت در چایکارا افزایش پیدا کرده است .

وی افزود: 60 هزار کشاورز در بیش ار 32 هزار از باغات چای به امر چایکاری مشغول هستند و افزایش قیمت برگ سبز چای با توجه به شرایط امروزی جا داشت مطلبات چایکاران باعث شور شعف دیگری در چایکاران ایجاد میکرد و از دولت و دست اندرکاران می خواهم در ماه رمضان عنایتی بشود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار