تابناک گیلان / جناب ایمن ابادی شما به گونه ای بیانیه می دهید و از توهین به مردم گیلان سخن می رانید که گویا معضلات فرهنگی استان که اکثرا وارداتی و حاصل بی توجهی و ساده انگاری مسئولانی که یکی از آن ها خود شما هستید را نمی بینید
کد خبر: ۲۴۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷ 11 June 2016
تابناک گیلان / جناب ایمن ابادی شما به گونه ای بیانیه می دهید و از توهین به مردم گیلان سخن می رانید که گویا معضلات فرهنگی استان که اکثرا وارداتی و حاصل بی توجهی و ساده انگاری مسئولانی که یکی از آن ها خود شما هستید را نمی بینید

کاسپین نوشت: بعد از صحبت های چند روز پیش حجت الاسلام رفیعی که موجب آزرده خاطر شدن مردم گیلان شد، کسانی که محاسن در راه اسلام و ارتقاء فرهنگ جامعه اسلامی ما سفید کرده بودند در حرکاتی که جای تحسین دارد، واکنشی متناسب نشان دادند اما متاسفانه از این کناره عده ای سیاستمدار که گمان می کنند می توانند از هر آب گل الودی ماهی بگیرند دست به جنجال و هیاهو زده و در حال جریان سازی هستند.
در جدیدترین اقدام هم برخی رسانه ها به انتشار واکنش یا همان بیانیه ای از غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی دست زده اند، کسی که این روزها قلم بیانیه نویسی اش از هر اقدام خدمت رسانی پررنگ تر است؛ نوشته اند ایشان از این توهین احساس نگرانی کرده اند و اگر طلبه خاطی!! یعنی حجت الاسلام رفیعی عذرخواهی نکند، پاسخ فراموش‌نشدنی دریافت می‌کند.

در بخش های از این بیانیه آمده است: «اخیرا زمزمه‌هایی در رابطه با توهینی آشکار به مردم شریف گیلان زمزمه می‌شود. بعد از اعلام موضع چند تن از همکاران و سایرین اصل متن سخنرانی را خواندم، هم به شدت متاثر شدم و هم چند سوال در ذهنم خطور کرد که امیدوارم این طلبه محترم پاسخی به آن ارایه کند.

١- ایشان در ایام رحلت امام راحل گیلان چکار می‌کرد؟ برای تفریح آمده بود؟

٢- آیا ایشان به‌ جز گیلان هیچ کجای دیگر از این کشور نرفته بود؟ مثلا در همان تهران بزرگ ایشان چشم بسته راه می روند؟

٣- این طلبه بزرگوار کجا رفته بود؟ که آن وضعیت را مشاهده کرده بود؟ آدرس‌های ایشان شبیه به رفتن در کنار دریا بود؟ واقعا در زمان رحلت امام (ره) ایشان به کنار دریا رفته بود؟

۴-آیا کسی که برنامه به‌سمت خدا را هدایت می‌کند این نوع بیانش در مورد مردمی که هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و حدود چهار دهه انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند می‌تواند به این مردم این تهمت‌ها و تخریب‌ها را نسبت دهد؟

۵- و ‌آیا نتایج اتهام‌های ایشان و آن سخنرانی بی‌محتوا هدایت به‌سمت خداست؟

۶- چرا دادستان و دادگستری گیلان به‌عنوان مدعی العموم بر علیه ایشان اعلام جرم نمی‌کنند؟

حداقل اقدامی که بدون فوت وقت این ‌‌آقا می‌تواند انجام بدهد عذر خواهی از ملت شریف گیلان است.»

اما آقای جعفرزاده و سایر اعضای مجمع نمایندگان گیلان بی پروا می گویم شاید از لخت بودن کلام  چندی به خود آییم و قیل از فرو کردن "جوالدوز” به دیگران سوزنی هم به خود زنیم.

ای آقایان سیاستمدار و ای  تشنگان خدمت به ملت آن کس که باید خجالت بکشد و از مردم عذر خواهی کند تنها آن شیخ نیست که  چیزی بر زبان راند که  نباید می گفت؛ چرا به برخی ها که در تحریم و نداری و … کولر اتاقشان از ساعت اداری امروز تا صبح روز بعد روشن مانده است تا وقتی که از سر کار می آیند اتاقشان خنک  باشد بر خورده است؟! جوری که  چرت تان و  ترس از پشت میز فرهنگی خوابیدنتان پاره شده است آری! همه این ها به شماها بر میگردد و  البته اینکه باید خجالت بکشید چون به عنوان نماینده همین ملت هستید.

شما همان نمایندگانی هستید که در زمانی که بحث عضویت در کمیسیون های تخصصی مجلس که همگان بر اهمیت آن ها در تصمیم گیری ها واقفند مطرح شد، سر در لاک مادیّت فرو برده و حتی دو تا دوتا در یک کمیسیون عضو شدید اما به دلایلی که خود بهتر از همه می دانید که استان زرخیز و عالم پرور گیلان در کمیسیون کشاورزی و نه در کمیسیون فرهنگی نماینده ای ندارد.

سئوال ساده است آیا نماینده گیلانی می تواند به مقوله کشاورزی بی توجه باشد و آیا می تواند از فرهنگ غفلت کند؟

جناب ایمن ابادی شما  به گونه ای بیانیه می دهید و از توهین به مردم گیلان بر آشفته  اید که انگار بغیر از ایام رحلت امام (ره) در این استان زندگی نمی کنید و معضلات فرهنگی استان که اکثرا  وارداتی و حاصل بی توجهی و ساده انگاری مسئولان است نمی بینید.

شما به راحتی  بر صندلی سبز بهارستان تکیه می زنید و به این  مقوله مهم بی تفاوت هستید و نهایتا بیانیه می دهید که فلانی «بی خود کرد چنین حرفی زد و باید اعلام جرم کرد»، آنکه باعث شده مردم گیلان زمین چنین توهین هایی را بشوند، مسئولینی هستند که بجای دیدن واقعیت ها، منافع را بر همه چیز ترجیح داده اند.  بیانیه بدهید. محکوم کنید. اعدام کنید. شما همان پاسخگویی هستید که فریاد سوال سر می دهید؛ بلاتشبیه عرض می کنم همانند همان دزدی که بعد از دزدی فریاد «آهای! دزد را بگیرید» سر می دهد!!

جناب آقای نماینده! مشخصا خواسته مردم از شما این است؛ بجای بازی با کلمات یک بار برای همیشه تصمیم اساسی درباره دستگاه های متولی فرهنگی این استان بگیرید. و اگر به علت زدو بندهای که دایی، عمو، بردارزادگی و خواهرزادگی توانایی ندارید وارد بشوید، حداقل عضویت شما یا یکی دیگر از نمایندگان گیلانی در کمیسیون فرهنگی انتظار کمی است که مسلما مهمتر و موثرتر از بیانیه های بی اثر است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پیش
|
United States
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
فقط حسن کربلایی بعنوان یک غیر گیلانی از رفیعی دفاع کرده اگردوست دارد برودقم
علیرضا عمادزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
اگر جعفرزاده اعتراض نمیکرد هیچ مسوولی واکنش نشون نمیداد و با بی غیرتی حاضر بود دست هم بزنه
مثل حسن کربلایی که با وقاحت تمام گفته من خجالت میکشم برم از خونه بیرون.بخاطر بی حجابی.
نیا بیرون بهتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
درود ب جعفرزاده سلام ب اصلاحات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
من بعنوان یک گیلانی از وضعیّت حجاب در استانم شرمنده ام و نامه آقای جعفر زاده که فقط با اهداف سیاسی نوشته شده شرمگین، که بجای پذیرفتن حقیقت و تلاش برای رفع این وضعیت اسف بار فقط حرف می زنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار