در واکنش به خطیب مشهور تلویزیون ؛
سیدرحمان موسوی / تابناک: همین یکی دو روز اخیر بود که حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ، در جمع نمازگزاران حرم حضرت معصومه با تبریک فرا اظهار کرد: در ایام رحلت امام گیلان بودم، برخی از خیابان‌ها با اروپا فرق نداشت، و برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟
کد خبر: ۲۴۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 10 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

سیدرحمان موسوی / تابناک:
همین یکی دو روز اخیر بود که حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ، در جمع نمازگزاران حرم حضرت معصومه با تبریک فرا اظهار کرد: در ایام رحلت امام گیلان بودم، برخی از خیابان‌ها با اروپا فرق نداشت، و برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟

به گزارش تابناک گیلان، بلافاصله از این ماجرا گروه های مختلف رسانه ای استان ، در جهت واکنش به سخنان این خطیب تلویزیونی دست به کار شده اند که این مطالب جفا در حق مردم گیلان بود.

در همین بین یکی از رسانه های گیلانی پیشگام واکنش به رفیعی شده و از تمام مسئولین استان درخواست تندی به رفیعی را داشته که اولین نفر مسعود رهنما بود که گفت: این سخنان منتشر شده را توهین به مردم گیلان می دانم و احتمالا حجت الاسلام رفیعی برای گشت و گذار آمدند و اگر سری به نقاط مختلف شهر می زدند و از مساجد و هیات های مذهبی بازدید و یا جهت سخنرانی حضور پیدا می کردند در چنین سخنانی تجدید نظر می کردند.

این سخنان عجولانه رهنما و برخورد هجومی وی درحالی است که رفیعی برای سخنرانی مراسم ارتحال امام در شهر لنگرود حاضر شده بود و این برای اولین بار نیست که رهنما قضاوت ناحق داشته و تندی را داشته است.

همچنین کوچکی نژاد ، نماینده رشت نیز در این خصوص اظهار کرد: من به آقای رفیعی نصیحت می کنم که هرچه سریع تر حرف خود را پس بگیرد و جبران کند که اگر این اتفاق نیفتد ما وظیفه پیگیری داریمٰ کسی حق توهین به دیانت مردم گیلان را ندارد.

باید از کوچکی نژاد پرسید که رفیعی چه چیزی را پس بگیرد و جبران کند؟ مگر در وضعیت اسفناک حجاب در گیلان تردیدی وجود دارد؟ نکند که ماجرای رفیعی هم ماجرای مدیرعامل هلال احمر گیلان است که غیر بومی حق ندارد اظهار نظر کند؟


اما درواکنش به اظهارات رفیعی نکته ای وجود دارد که باید در انتقاد به ایشان گفت: مگر تنها می شود با بی حجابی گیلان را به اروپا تشبیه کرد؟ کجای اروپا خواهرزاده را مدیرکل و همه کاره می کنند؟

انتصاب خواهرزاده ها در دولت فعلی رونق زیادی داشته و برخی از این خواهرزاده ها هم همزمان چند مسئولیت گرفتند.

انتصاب خواهرزاده های مقامات دولتی در برخی مناصب حساس بارها رسانه ای و مورد انتقاد برخی از مسئولین قرار گرفت و در رسانه ها هم انتقاداتی نسبت به بی توجهی به شایسته سالاری در این زمینه شد.

حتی برخی از مقامات و مسئولین دولتی خواهرزاده های خود در گیلان را به پست های مهم رساندند.

علاوه بر خواهرزاده های مقامات دولتی، برخی از نمایندگان مجلس هم بستگان و خواهرزاده های خود را با سفارش در پست های مهم منصوب کردند.



حال باید از این خطیب مشهور پرسید که کجای گیلان ما به جز وضعیت حجاب به اروپا شبیه است که چنین تشبیهی را به کار برده اید؟



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
تازه خیلی از رسانه ها به مردم انتقاد کرده اند که چرا ایام ارتحال امام به سمت شمال ریسه می شوند وباید ارزیابی شود ,آنوقت ایشان در آن ایام شمال چه می کردند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
سلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
همه کسانیکه لب ساحل و تو پلاژها می بینیم گیلانین حاج آقا ؟یه نگاه به نمره پلاکهاشون بندازید متوجه میشید از کجاها تشریف میبرن شمال تا به قول مدیری جوج بخورن با نوشابه پنج شنبه ها یه نگاه به جاده های منتهی به نشون میده این حجم جمعیت مربوط به مردم بومی یا از شهرهای دیگه میان البته مدتیم هست از سه شنبه ها تشریف میارن برای جوج خوری نمره ماشینها و مدل ماشینها انقدر تابلوئه که هر بیسوادیم میتونه بفهمه این وضع افتضاح سواحل از کجا آب میخوره اگرم انقدر سواحل گیلان به چشم بعضیا میاد بخاطر اینه که حریم سواحل گیلان اندازه سواحل مازندران غصب نشده واسه همین مسافران عادی بیشتر میتونن بیان دریا تو تعطیلات و هر کاری خواستن بکنن و به پای مردم بومی نوشته بشه سواحل مازندران که به لطف ویلاسازان عزیز به شدت غصب شده 10 تا 20 درصدش مونده سواحل گیلان هم دولت با این طرح انتقال آب خزر به سمنان و خلیج فارس به زودی لطف میکنه همین مقدار ساحل باقیمونده رو هم از بین میبره دیگه کسی نمیتونه بیاد شمال ،راحت شمالم کویر میشه دیگه نمیریزن شمال تو تعطیلات ما هم راحت میشیم از مسافرانی که میان و طرح جمع آوری زباله اش باید بیفته گردن مردم ما راحت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار