تابناک گیلان / نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود.
کد خبر: ۲۴۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 08 June 2016
تابناک گیلان / نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در حرم حضرت معصومه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد:در ایام رحلت امام گیلان بودم، برخی از خیابان‌ها با اروپا فرق نداشت، برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟

امر به معروف زبانی تعطیل شده است، کنترل نیروی انتظامی که روی کمربند و سرعت و... دارد 10 درصد هم روی حجاب بگذارد، دولت فرهنگ را در کشور رها کرده است و این مسئله بسیار خطرناک است و برای نظام جمهوری اسلامی چنین شرایطی خوب نیست.

وی بیان کرد: نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
محمد جانباز 70 درصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
خیلی متاسفم ، اگر این مطلب رو در مورد شهرهای آذری زبان گفته بود،آنها کولاک میکردند این توهین به همه مردم گیلان است که 8000 شهید و 22000 جانباز و 3000 آزاده را در راه دفاع کشور تقدیم کردند ؟! تا حاج آقا بدون دغدغه منبر بروند ! ایشان هنوز درک نکردند گیلان استان توریستی است و اکثرا مسافر هستند ؟! بعد حاج آقا اروپا چرا بودند؟! که از آنجا خبر می دهند ؟ قشرما که این همه برای کشور جان نثاری کرده بزرگترین اردوی مان بقاع آستانه و یا امامزاده هاشم است!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
حاج اقا آماری از آرایشگاهای زنانه قم هم بگیرند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
خجالت دارد نمك خوردى ونمكدان را شكستى
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
دا متاسفم که شما نام گیلان را با اروپا درفساد قیاس کردید و بر زبان همه انداختید. نمی دانم در کجاهای گیلان بقول شما بی حجابی محض دیدید آیا همه جای گیلان را دیده اید یا فقط در بعضی خیابانها رفته اید و به کل تعمیم داده اید?! ما که سالها در گیلانیم چنین چیزی که شما می‌فرمایید ندیده ایم بله بی حجابی دیدیم و اما این بد حجابی (به تعبیر شما ) تا چه اندازه بوده که باعث شده شما نام یک استانی که ۸۰۰۰هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در زمان جنگ اولین استان در کمک های مردمی بوده و درفتنه ۸۸ جلوتر از همه مردم ایران درصحنه آمد وحتی برای رفع فتنه حاضر بود به تهران عزیمت کنند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود ،قربانی کردن شهداء حرم که در همین هفته نیز گلی پرپر از سوریه بعنوان مدافع حرم درمیان هزاران نفر از مردم گیلان تشییع شد. ای کاش می بودید تا ببینید و به همین راحتی تخریب نکنید. ادامه در :
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
جناب آقای رفیعی از جنابعالی که روزی چند ساعت پای تلویزیون وقت خلق الله رو بعنوان کارشناس مسایل دینی و مذهبی میگیری خیلی بعید بود که اینقده دستپاچه و هول زده اظهار نظر کلی در خصوص مردم گیلان بکنی و خودت رو توی چنین چالشی بیاندازی ، ١، مرد مومن تا اونجایی که من میدونم در ایام ارتحال جایی برای سخنرانی دعوت نبودی و بصورت شخصی و خانوادگی بجای عزاداری برای تفریح به این استان اومدی که همین جای سوال داره !!! ویا لطف کن دعوتنامه صادره برای سفر به این استان رو نشون بده! ٢، شاید در سطح شهر چند نفر بد حجاب (چون در ایران طبق ماده۶٣٨ قانون مجازات اسلامی بی حجاب نداریم ) که با جدیت میشه گفت اغلب از همشهریهای حضرتعالی بودن رو دیدید و این نباید باعث بشه که بدون تحقیق و کارشناسی این مسیله رو تعمیم بدید ٣، جناب رفیعی منظورتون از نیمه عریان و بی حجاب محض رو متوجه نشدم چون در فرهنگ زبان پارسی نیمه عریان و بی حجاب و محض تعریف و تعبیر دیگه ای داره که به گمانم حضرتعالی محروم از ادراک اون هستی ۴ ، از نماینده بومی و مردمی شهرستان رشت جناب جعفرزاده خواهش دارم تا جوابیه توهین آقای رفیعی را تهیه و به ایشون ابلاغ کنند ۵ ، جناب رفیعی محبت کنید و مطالعه تون رو در خصوص این استان و شهدای این استان و خانواده محترم شهدا و مدافعین حرم این استان بیشتر کنید ادامه در :
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
نبل و الزهرا رو بچه های قدس گیلان آزاد کردن ؟
آقای رفیعی اگر خیلی فکر میکنی انقلابی هستی میتونی بچه هات بفرستی خط شکن باشن تو سوریه..حاج آقا رفیعی شما که فرمودید در ایام ارتحال امام گیلان بودید همونطور که شما تشریف اوردید عده زیادی هم مثل شما تشریف آوردن گیلان در ایام ارتحال امام یه خورده علاوه بر پوشش بر نمره ماشینها هم دقت میفرمودید بعدشم عارضم خدمتتون از سیاهکل فقط عده ای پای پیاده رفتن مرقد امام چندین اتوبوس هم از گیلان رفتن مرقد امام و بعضی هم رفتن مسافرت استانهای دیگه همونطور که حاج آقا و بقیه تشریف آوردن گیلان .شما که در ایام ارتحال امام برای تفریح گیلان بودید بهتره بدونید عده زیادی در ایام ارتحال امام که نه در طول سال هر هفته اواخر هفته تشریف میارن شمال به قول مهران مدیری میرن جوج بخورن با نوشابه و اینکه کسی مردم بومی رو به چشم اونا ببینه واقعا جای تاسف داره نگاهی به تعداد شهدای حرم در استانهای شمالی خودش نشون میده کیا واقعا و در عمل غیرت دفاع از شیعه دارن و کیا فقط دم از غیرت دینی میزنن ضمنا دلیل هجمه های شدید به گیلان این بود که اولین شهری بود که دخترانشون رو به مدرسه فرستادن.
علیرضا عمادزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
از رفیعی نباید خرده گرفت بدبخت حسن کربلایی شهر خودمون که گفته دست رفیعی را باید بوسید چون من از خجالت بخاطر بی حجابی مردم گیلان از منزل بیرون نمیایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
حسن کربلایی از شهر خودمون نیست ، اونم قمی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
متاسفم برا یه عده از هم استانیهای خودم که تعصب قومی قبیله ای رو فدای غیرت دینی میکنند وبه جای مطالبه ی حق خود از مسئولین در قبال سامان دادن اوضاع فرهنگی میخواهند صورت مسئله رو پاک کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار