تابناک بررسی می کند ؛
تابناک: یکی از مشاوران حقوقی در پاسخ به این سوال که مهمترین دلایل طلاق در گیلان چه عواملی هستند با اشاره به اینکه اولویت دلایل جدایی در مناطق مختلف ایران متفاوت است می گوید: با وجود این تفاوت ها، بعضی دلایل طلاق در تمام ایران مشترک است.
کد خبر: ۲۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 08 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: یکی از مشاوران حقوقی در پاسخ به این سوال که مهمترین دلایل طلاق در گیلان چه عواملی هستند با اشاره به اینکه اولویت دلایل جدایی در مناطق مختلف ایران متفاوت است می گوید: با وجود این تفاوت ها، بعضی دلایل طلاق در تمام ایران مشترک است.

به گزارش تابناک گیلان، یكی از عواملی كه می تواند به عنوان دلایل طلاق مطرح شود به مسایل اقتصادی برمی گردد و وقتی درآمد كفاف هزینه را نمی دهد یك سری برخوردها بین زن و مرد ایجاد می شود كه متعاقبش گاهی طلاق است. می توانیم بگوییم در حال حاضر بخش عمده ای از طلاق ها به مسائل اقتصادی بر می گردد.

امیرجانبازی رودسری ، آمار بالای طلاق در شهرستان رودسر را به دلیل نبود دفاتر ثبت طلاق در شهرستان های غربی مازندران دانست و افزود: بر اساس بررسی آمارها سال گذشته دفاتر ثبت طلاق، بیش از ۵۲٫۵ زوجین که در دفاتر شهرتان رودسر از هم جدا شده اند شهروندان شهرستان های غرب مازندارن بودند.

فرماندار شهرستان رودسر اظهار کرد: شهرهای تنکابن ،رامسر و سایر شهرهای غرب مازندران به دلیل نبود دفاتر ثبت طلاق به شهرستان رودسر مراجعه می کنند واین امر باعث افزایش آمار طلاق در شهرستان رودسر شده است که از شهرهای نام برده تنکابن بیشترین تعداد ثبت طلاق را به خود اختصاص داده است.

در همین خصوص جلسه بررسی آمارثبت طلاق شهرستان رودسر با حضور مدیران کل ثبت احوال وثبت اسنادواملاک گیلان در فرمانداری رودسر برگزار شد که جانبازی اظهار کرد: در مجموع 439 مورد ثبت طلاق معادل بالغ 53درصد آمار ثبت شده شهرستان رودسر مربوط به شهرستانهای غرب استان مازندران می باشد .

امیر جانبازی رودسری در این جلسه که با حضور مدیران کل ثبت احوال و اسناد گیلان در فرمانداری رودسر برگزار شد آمار ثبت طلاق را در رودسر واقعی نداست و افزود : بر اساس آمار و ارقام در سال 94حدود836موردواقعه طلاق در شهرستان رودسر به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد :بررسی ها نشان می دهد از این تعداد تنها 397مورد آن مربوط به رودسر بوده و مابقی این موارد مربوط به شهرستانهای تنکابن ،رامسر و چند شهر دیگر غرب مازندران می باشد.( 278مورد آن مربوط به شهرستان تنکابن ،150مورد مربوط به شهرستان رامسر و 11مورد هم از سایر شهرهای غرب مازندران) و در مجموع 439 مورد ثبت طلاق معادل بالغ 53درصدآمارثبت شده شهرستان رودسر مربوط به شهرستانهای غرب استان مازندران می باشد .



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شیوای بلخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
نزدیک هزارطلاق دریک شهرگمنام چندهزارنفری دریک سال !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
امروز روز آقا زنها خیلی پرتوقع شده اند دولت جمهوری اسلامی هم که مدافع حقوق حقه آنهاست تا میگی بشین میرن مهریه را اجرا می گذارن . شمالی ها قبلاً خیلی نجیب بودن حالا رتبه اول را در طلاق دارن عجیب نیست.؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار