مردم تا پایان ساعت 2 بامداد با شرکت یک میلیون و ۴۱۶ هزار نفری، ۴۴،۶ درصد به برد استقلال و ۴۳،۶ درصد به برد ذوب آهن در پایان ۹۰ دقیقه فینال جام حذفی رای دادند و ۱۱،۹ درصد نتیجه مساوی را انتخاب کردند.
کد خبر: ۲۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 24 May 2016
مخاطبان برنامه نود استقلال را به عنوان تیمی که شانس بیشتری برای پیروزی در فینال دارد انتخاب کردند. سوال پیامکی برنامه نود دوشنبه شب در مورد قهرمان جام حذفی بود و آبی ها رای به پیروزی استقلال در فینال دادند. 

به گزارش عصرایران ؛ این اتفاق اما بسیار میلیمتری و عجیب رخ داد. در حالی که اکثر برنامه های نود به شکلی است که نظر کلی مردم در مورد جواب پیامک ها را می شود از اولین نمایش حدس زد اما این بار نظرات تغییر کرد. 

سوال پیامکی برنامه نود در مورد 90 دقیقه بازی استقلال و ذوب آهن بود که بیننده ها می بایست پیش بینی نتیجه بازی را به صورت یک عدد دو رقمی ارسال می کردند. چون نتیجه در مورد 90 دقیقه بود امکان تساوی هم وجود داشت و به همین دلیل نتایج به صورت پیروزی استقلال ، تساوی و پیروزی ذوب آهن به نمایش درآمد

در حالی که در اولین نمایش های آمار پیامک ها چند درصدی به نفع ذوب آهن بود اما در نهایت استقلالی ها با امید بیشتری به قهرمانی در جام حذفی رای دادند و با یک درصد بیشتر پیش بینی پیروزی استقلال رای به قهرمانی تیم شان دادند. 

مردم تا پایان ساعت 2 بامداد با شرکت یک میلیون و  ۴۱۶ هزار نفری، ۴۴،۶ درصد به برد استقلال و ۴۳،۶ درصد به برد ذوب آهن در پایان ۹۰ دقیقه فینال جام حذفی رای دادند و ۱۱،۹ درصد نتیجه مساوی را انتخاب کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار