توضیحات پزشک معالج همسر خبرنگار گیلانی ؛
به گزارش تابناک گیلان، در این گزارش آمده است: دکتر ایدین یعقوبی جراح بیمارستان دکتر شریعتی تهران و معروف به پنجه طلا، همسر خبرنگار گیلانی ( ابوافضل شکری ) را از مرگ نجات داد.
کد خبر: ۲۳۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 24 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: اخیرا خبری با عنوان " همسر خبرنگار گیلانی از مرگ نجات یافت " از خروجی این خبرگزاری منتشر شد.
 
به گزارش تابناک گیلان، در این گزارش آمده است: دکتر ایدین یعقوبی جراح بیمارستان دکتر شریعتی تهران و معروف به پنجه طلا، همسر خبرنگار  گیلانی ( ابوافضل شکری ) را از مرگ نجات داد.

این عمل به مدت چند ساعت و با تلاش این دکتر و در مرکز اموزشی پزوهشی و درمانی دکتر شریعتی صورت گرفته است.



پس از درج این خبر در خروجی تابناک ، پزشک معالج همسر خبرنگار گیلانی توضیحاتی را در اختیار ما قرار داد که عینا در ذیل آورده ایم:


سردبير محترم خبري تابناك استان گيلان

باعرض سلام و خسته نباشيد

اينجانب دكتر آيدين يعقوبي متخصص جراحي عمومي بيمارستان دكتر شريعتي تهران هستم كه يكي از خبرنگاران شما خبري را با اين مضمون كه بنده جان همسر ايشان را از مرگ حتمي نجات داده ام روي خروجي خبري آن پايگاه محترم منتشر كردند.


سه نكته در مورد اين خبر اهميت دارد


اولا بنده كاملا درك مي كنم كه قصد و نيت خبرنگار شما تشكر و قدرداني بوده و بس اما لازم است هر مطلبي كه در مورد افراد حقيقي و حقوقي نشر داده ميشود با رضايت و اطلاع آنان باشد.

ثانيا اينجانب بعنوان يك جراح تازه كار هنوز ساليان سال نياز به كسب تجربه در خدمت اساتيدم دارم و قطعا القابي اين چنيني كاملا دور از شان يك محيط علمي و اكادميك است و بيشتر جنبه ژورناليستي و پوپوليستي دارد.

ثالثا عمل جراحي انجام شده روي همسر این خبرنگار عزیز ، عملي مرسوم و عادي بوده كه بطور روزمره در اكثر بيمارستان هاي دولتي و خصوصي انجام شده و اصولا معجزه اي در كار نيست.

اينجانب دكتر آيدين يعقوبي جراح بيمارستان شريعتي تهران با ارزوي سلامتي براي همسر خبرنگار شما اصولا علاقه اي به معروف شدن هاي غيراصولي و بدور از اخلاق حرفه اي نداشته و ندارم و خواهشمندم علاوه بر حذف اين خبر از خروجي خبرگزاري خود اين توضيحات را طبق قانون نشر اخبار مطبوعات در اختيار و معرض ديد خوانندگان خود قرار دهيد.


با تشكر و احترام
دكتر آيدين يعقوبي


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار