تابناک گیلان - عضو جامعه روحانیت مبارزه تهران به غارتگری دنیای غرب با نام و ادعای دموکراسی از کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: نسل جوان باید بداند فرهنگ مهدویت دنیا را به عدالت می‌رساند.
کد خبر: ۲۳۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 23 May 2016
تابناک گیلان - عضو جامعه روحانیت مبارزه تهران به غارتگری دنیای غرب با نام و ادعای دموکراسی از کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: نسل جوان باید بداند فرهنگ مهدویت دنیا را به عدالت می‌رساند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی امروز در گفت‌وگو با فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه نسل جوان مورد حمایت مکتب‌های توحیدی است اظهار کرد: امام صادق(ع) به طور مکرر به اطرافیان خود فرمودند که امیدی به پیرها که به افکار منحرف آلوده شدند، نیست.

وی به آمادگی پذیرش حقایق در قلب نسل جوان اشاره کرد و افزود: در روایت‌های ائمه(ع) به امر مذکور تأکید بسیار شده، زیرا افراد پیر کارکشته و با تجربه هستند اما امید جامعه به جوانان است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه دوران ایسم‌های مختلف در دنیا به اتمام رسیده است، تصریح کرد: اکنون تنها مهدویت و دموکراسی در دنیا باقی مانده و مشاهده می‌کنیم آمریکا چه بلایی به سر دموکراسی آورده است.

شجونی به غارتگری دنیای با نام دمکراسی از کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: نسل جوان باید بداند فرهنگ مهدویت است که دنیا را به عدالت می‌رساند.

وی با اشاره به غارتگری کشور فرانسه از سوریه و لبنان، بیان کرد: فرانسه با غارت کشورهای دیگر متروی پنج طبقه در پاریس ساخته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، ثروت موجود در کشورهای غربی را متعلق به مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: جوانان باید طبق منطق اسلام و اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار ایستادگی کنند و این امر با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود.

شجونی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه «دیپلمات نیستم، انقلابی هستم» اشاره کرد و یادآور شد: جوانان مذکور باید موضوع مذکور را درک کرده و در این راستا حرکت کنند.

*بهائیت فرقه‌ای جاسوس و پلید است

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا از فرقه بهائیت که توسط سازمان جاسوسی انگلیس ایجاد شده حمایت می‌کند، اظهار کرد: وهابیت دین نیست بلکه فرقه‌ای جاسوس و پلید است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران به افشاگری علیه بهائیت از سال ۳۵ اشاره کرد و افزود: بهائیت در زمان ناصرالدین شاه به وجود آمد اما رضاشاه با آن همه بی‌دینی که داشت، جرأت نکرد از این فرقه حمایت کند.

شجونی با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با برخی از اعضای فرقه بهائیت، بیان کرد: فائزه فرزندی ناخلف محسوب می‌شود و پدر از حرکت زشت او حمایت نکرده است.

وی به استقبال رسانه‌های استکباری از حرکت فائزه هاشمی اشاره کرد و گفت: مردم جان و مال خود را فدای انقلاب کردند اما برخی می‌خواهند انقلاب را فدای خود کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار