کد خبر: ۲۳۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 23 May 2016

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز دوشنبه موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد سویا بگذرد و از عنوان قهرمانی خود در این رقابتها دفاع کند.

بارسا برای بیست و هشتمین بار است که به عنوان قهرمانی رقابتهای جام حذفی فوتبال اسپانیا دست پیدا می کند.

این بازی پربرخورد سه بازیکن اخراجی به همراه داشت و در نهایت آبی و اناری پوشان موفق شدند حریف سرسخت خود را در پایان ۱۲۰ دقیقه بازی شکست دهند. البته چه بسا خستگی بازی پایانی رقابتهای لیگ اروپا که چهارشنبه شب با قهرمانی سویا به پایان رسید بر عملکرد مردان «اونای امه‌ری» تاثیرگذار بود.

ماسکرانو در دقیقه ۳۶ بازی به خاطر خطا بر روی مهاجم سویا با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. بارسا نزدیک به یک ساعت با یک یار کمتر مقابل سویا بازی کرد و موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

در وقت های اضافه بازی بود که «اور بانه‌گا» به دلیل خطا بر روی نیمار با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

در وقت اضافه اول و در دقیقه ۹۷ بود که لیونل مسی با یک پاس حساب شده «خوردی آلبا» را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن بارسا را پیش انداخت.

بازی در آستانه پایان یافتن بود که «دانیل کاریکو» از سویا به دلیل خطا بر روی مسی و دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. ۹ نفره شدن سویا به بارسا یک بار دیگر فرصت داد تا گلزنی کند. مسی بار دیگر با یک پاس استثنایی، نیمار را در موقعیت تک به تک قرار داد و دروازه «سرخیو ریکو» بار دیگر و این بار در اوقات تلف شده وقت اضافه دوم باز شد.

بارسلونا دو هفته قبل جام قهرمانی لالیگا را هم بالای سر برده بود و اکنون فرصت دارد تا در سوپرجام فوتبال اسپانیا هم شانس خود را برای بردن جام بیازماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار