منتخب مردم رودسر و املش در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان، منتخب مردم رودسر و املش در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز یوم الله سوم خرداد، آزادی سازی خرمشهر به همه مردم ولایتمدار ایران، و همچنین هفته جوان به اهمیت پرداختن به نیازها و خواسته های جوانان اشاره کرد ...
کد خبر: ۲۳۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 23 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: اسدالله عباسی ، طی گفت و گویی با تابناک به تشریح وضعیت جوانان و برنامه هایی که برای این قشر در این دوره در نظر گرفته خواهد شد پرداخت.

به گزارش تابناک گیلان، منتخب مردم رودسر و املش در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز یوم الله سوم خرداد، آزادی سازی خرمشهر به همه مردم ولایتمدار ایران، و همچنین هفته جوان به اهمیت پرداختن به نیازها و خواسته های جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در تمامی دولت های گذشته آن طور که باید برای جوانان برنامه ریزی مناسب انجام نگرفته و فقط در حد چند طرح و لایحه به این مسئله توجه شده و تلاش هایی هم که در جهت رفع مشکلات و نیازهای این قشر صورت پذیرفته محسوس نبوده است.

عباسی با اشاره به اینکه اقدمات صورت گرفته قطعا کافی نیست ادامه داد: موسسات و نهادهای مختلفی که برای این منظور در دولت های گذشته شکل گرفته تنها در جهت سازماندهی جوانان بوده ولی برای بهبود وضعیت این قشر فعالیت های عملی بیشتری نیاز است.






وی افزود: تا زمانی که زیرساخت های متناسب با نیازهای جوانان مهیا نشود مشکل چندانی از آنان برطرف نخواهد شد و این امر فقط و فقط نیازمند یک عزم جدی و یک مدیریت جهادی است.

نماینده منتخب مردم رودسر و املش در دوره دهم مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به همه ظرفیت های جوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت و مجلس و همه نهادهای زیربط باید جوانان را دریابند؛ چه آنهایی که وارد عرصه کار و تولید می شوند زمینه فعالیت و اشتغال آنان فراهم شود و چه کسانی که وارد عرصه علم و دانشگاه می شوند زمینه تحقیق و پژوهش باید بدون دغدغه برای این قشر فراهم گردد.

وی همچنین به برنامه هایی که خود در این دوره برای جوانان در نظر گرفته هم اشاره ای کرد و ادامه داد: با ایجاد یک اتاق فکر متشکل از افراد صاحب نظر و با تجربه برای شناسایی بیشتر نیازهای جوانان و دسته بندی آنها و سپس برنامه ریزی کاربردی و علمی برای پاسخگویی به این نیازها در زمره مهمترین برنامه های من در این دوره قرار دارد.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید نهایت تلاش و همت خود را به کار ببندیم تا باعث خودباوری و شکوفایی جوانان میهن عزیز خود شویم چرا که اگر غیر از این باشد خدایی ناکرده سبب می شود جوانان عزیز ما از مسیر درست منحرف شوند و ما نباید با سهل انگاری و بی توجهی، سبب نابودی این موهبت مهم و بزرگ در کشور خود بشویم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار