کد خبر: ۲۳۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 22 May 2016
تابناک گیلان - عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در حوزه های سیاسی از جهت گیری های اشخاص بوی دوستی و دشمنی بی دلیل می آید و تحقیقات محلی نمی تواند دلیلی برای قضاوت باشد.


تحقیقات محلی به تنهایی نمی تواند دلیلی برای رد یا تایید صلاحیت کاندیداها باشد


ابوذر ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص تحقیقات محلی به عنوان یکی از مراحل بررسی صلاحیت کاندیداها، اظهار داشت: در کشوری مثل ایران که روابط بر مبنای عواطف، عمومی، حزبی و شخصی است و به هیچ وجه نمی‌توان به عدالت و انصاف محقق از پیش اطمینان داشت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بیان کرد: در حوزه قضاوت همواره مشکل وجود دارد. تکیه کردن قاضی علاوه بر علم خود به نظرات شاهد و دفاع متهم، به همین دلیل است تا با این سه گانه ای به نتیجه درست دست یابد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: در تحقیقات محلی نمی توان به این موضوع اتکا کرد که خود محقق نظری نداشته باشد، در این صورت باید دلایل را مشاهده کنیم.

ندیمی با بیان اینکه باید به فردی که متهم به ایراداتی دارد باید قدرت دفاع داشته باشد، گفت: وقتی که تحقیقات محلی بدون پاسخ فرد انجام شود و شخصی که در مورد او تحقیق شده، نتواند در این زمینه از خود دفاع کند مسائلی مانند تشابه اسمی و اختلافات شخصی در نتیجه کار اثر می گذارد.

وی افزود: در حوزه های سیاسی از جهت گیری های اشخاص بوی دوستی و دشمنی بی دلیل می آید؛ تحقیقات محلی نمی تواند دلیلی برای قضاوت باشد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار