محمدرضا طاهرزاده در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان؛ محمدرضا طاهرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از نیمه دوم سال گذشته به تعداد 8 هزار و646 کشاورز چایکار و 25 کارخانه چایسازی در استانهای گیلان و مازندران بالغ بر 11 میلیارد تومان تاکنون پرداختی داشته ایم.
کد خبر: ۲۳۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 21 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور از پرداخت تسهیلات به چایکاران و کارخانجات چایسازی گیلان و مازندران خبرداد.

به گزارش تابناک گیلان؛ محمدرضا طاهرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از نیمه دوم سال گذشته به تعداد 8 هزار و646 کشاورز چایکار و 25 کارخانه چایسازی در استانهای گیلان و مازندران  بالغ بر 11 میلیارد تومان تاکنون پرداختی داشته ایم.






وی تصریح کرد: به ازای هر هکتار باغ چای 16 میلیون ریال با سود 4 در صد پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور ادامه داد: کیفیت برگ سبز چای امسال با توجه به بررسی معاونت فنی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور بالای 30 در صد بوده و کشاورزان با دقت نسبت به چیدن برگ سبز چای اقدام کنند.

طاهرزاده خاطرنشان کرد: 70 درصد سهامدار کشاورز چایکار ؛ 25 درصد کارخانه دار  و 5 درصد بازار است ؛ که 41 هرار نفر از کشاورزان چایکار سهامدار چایکار و 29 کارخانه دار داریم.

محمدرضا طاهرزاده در پایان اظهار داشت: این صندوق در نطر دارد از این پس با تمهیدات اندیشیده شده ، کلیه نهادهای کشاورزی ، ماشین الات ، ادوات چایسازی و سودهای حاصله در سال را برای کشاورزان چایکار منطور کند.


به گزارش تابناک ؛ مدت 11 ماه از فعالیت صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور میگذرد و این مجموعه توانسته تا حد زیادی رصایتمندی چایکاران و کارخانجات چایسازی را فراهم کند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار