بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 19 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



کنایه هاشمی به صدا و سیما


آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم سی و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اینها باید بیایند و ببینند که کسی از دانشگاه آزاد استفاده شخصی ندارد تا وجدانشان راحت‌تر شود. صداوسیما اگر مشکلی از دانشگاه به گوشش برسد؛ در بوق می‌کند، ولی خبرهای اساسی دانشگاه جزو خطوط قرمز صداوسیما است.

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم سی و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: هنوز هم می‌بینیم برخی‌ها برای دانشگاه آزاد مزاحمت ایجاد می‌کنند. در چند روز گذشته نیز عده‌ای از پایداری‌ها در مجلس شورای اسلامی نشستند و با طرحی که بر اساس آن مصوب رشته‌ها را باید وزارت علوم انجام دهد؛ طوری برنامه ریختند که به نوعی دست دانشگاه را ببندند.

وی افزود: در حالی که بر اساس قانون طبق تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بود خودمان کارهایمان را انجام دهیم که البته برای تصویب طرح در مجلس تلاش شد، اما قیدی آورده شده که اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوعی را تصویب کرده باشد، دانشگاه آزاد مستثنی است و ما مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را داریم، اما با این وجود همچنان کارشکنی‌هایی انجام می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر اینها با چند نفر مخالف باشند، شهر را خراب می‌کنند به طوری که شاید آن چند نفر را زیر آوار ببرند.

هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد هیچ کس سهم و سهامی ندارد و هیچ کس مالک اینجا نیست، عنوان کرد: زمین‌ها و تجهیزات این دانشگاه برای منافع مادی نیست و ما می‌خواستیم این دانشگاه را وقف کنیم تا کسی دست درازی نکند، اما فعلا روند وقف دانشگاه را متوقف کرده‌اند. همانطور که مسجد برای کسی نیست، دانشگاه آزاد هم همینطور است. این دانشگاه در جهت رشد کشور و خدمت به اسلام و اهل بیت است.

وی اضافه کرد: البته حسودها و دشمنان انقلاب همیشه در کمین هستند که این موضوع نیاز به حراست دارد و باید کاملا مواظب بود. اینها باید بیایند و ببینند که کسی از دانشگاه آزاد استفاده شخصی ندارد تا وجدانشان راحت‌تر شود. صداوسیما اگر مشکلی از دانشگاه به گوشش برسد؛ در بوق می‌کند، ولی خبرهای اساسی دانشگاه جزو خطوط قرمز صداوسیما است.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییر ریاست صداوسیما اظهار داشت: ان‌شاءالله رئیس جدیدی که به صداوسیما آمده است سیاستش عوض شود. اگر همین نمایشگاهی که امروز در حاشیه این مراسم برگزار شد؛ منعکس شود، مردم دانشگاه آزاد را خواهند شناخت.



معرفی نخست وزیر آینده ترکیه (+عکس)


"بن علی یلیدیریم" وزیر حمل و نقل ترکیه به عنوان رهبر حزب حاکم (عدالت و توسعه) و نخست وزیر آینده این کشور معرفی شد.

اعضای حزب عدالت و توسعه "بن علی ییلدیریم" را به عنوان نامزد ریاست این حزب تعیین کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه الجزیره، بنعالی ییلدیریم که در سال 2015 وزارت حمل و نقل و ارتباطات ترکیه را برعهده داشت امروز از سوی اعضای حزب حاکم ترکیه یعنی حزب عدالت و توسعه نامزد جانشینی احمدداوود اوغلو شد.

این وزیر ترکیه‌ای از رهبران حزب عدالت و توسعه و دوست نزدیک رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به عنوان تنها نامزد تصدی پست ریاست حزب مذکور معرفی شد.

حزب عدالت و توسعه جانشین «داوود اوغلو» را معرفی کرد
رئیس آتی حزب حاکم متعهد شد در هماهنگی کامل با اردوغان عمل کند.

ییلدیریم در سخنرانی بعد از اینکه حزب او را نامزد جانشینی داووداوغلو کرد، گفت: با تمامی رفقای خود در حزب حاکم در تمامی سطوح و در راس آن رجب طیب اردوغان همکاری خواهم کرد.

ییلدیریم 60 ساله یکشنبه آینده در نشست فوق‌العاده به عنوان رئیس حزب مذکور رسما انتحاب خواهد شدو اردوغان او را مامور تشکیل کابینه جدید خواهد کرد.

داووداوغلو سه هفته پیش به علت اختلافات با اردوغان استعفا کرد.

براساس نظرسنجی درون حزبی صورت گرفته پیش از نشست فوق‌العاده حزب حاکم عدالت و توسعه به منظور انتخاب رهبر و نخست وزیر جدید ترکیه، بنعالی ییلدیریم، وزیر ارتباطات و امور دریایی نامزد پیشرو در این نظرسنجی معرفی شد.



فائزه «فریدونِ سال» انتخاب شد


برنامه دکتر سلام جایزه «فریدونِ سال» را به فائزه هاشمی تقدیم کرد.
خبرگزاری فارس: در مراسم جشن سه‌سالگی دکتر سلام که بعد از ظهر امروز در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد،جایزه «فریدونِ سال» به فائزه هاشمی داده شد.

جایزه «فریدون سال» به کسی تعلق می گیرد که در جایی که به او مربوط نیست، حضور دارد و فائزه هاشمی نیز به دلیل حضور در جمع بهائیان و عکس یادگاری زیر عکس «عبدالبها» مفتخر به دریافت این جایزه شد.

فائزه «فریدونِ سال» انتخاب شد

این جایزه کنایه‌ایست به عملکرد حسین فریدون برادر رئیس جمهور که علی رغم نداشتن مسئولیت خاص، در بسیاری از مراسم‌ها نظیر مجلس خبرگان، رژه نیروهای مسلح، گفتگوی خبری نوبخت (سخنگوی دولت) با رسانه ملی و برخی مراسم‌های دیگر حضور پیدا می‌کند.

فائزه «فریدونِ سال» انتخاب شد

فائزه «فریدونِ سال» انتخاب شد

فائزه «فریدونِ سال» انتخاب شد

معصومه ابتکار به دلیل حضور در بی بی سی، محمد جواد ظریف به دلیل حضور در برنامه نود، سید عباس عراقچی به دلیل حضور در برنامه عمو پورنگ، کاظم جلالی به دلیل حضور در لیست اصلاح‌طلبان و محمود علوی وزیر اطلاعات به دلیل حضور در کنار سید محمد خاتمی از دیگر نامزدهای این جایزه بودند.



عارف: قطعا نامزد ریاست مجلس دهم می‌شوم


ما از قبل اعلام آمادگی کردیم که علاقمندیم مدیریت مجلس را به صورت تعاملی پیش ببریم و منتظر نظر دوستان هستیم. ما در یک فضای رفاقت و دوستی رقابت می‌کنیم و بعد رفاقت را ادامه می دهیم.

 منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه علاقمند به مدیریت مجلس به صورت تعاملی هستیم گفت: قطعا نامزد ریاست مجلس دهم می‌شوم.

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم عصر امروز در حاشیه گردهمایی شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با لاریجانی درباره ریاست مجلس جلسه داشته‌اید یا خیر؟ گفت: ما از قبل اعلام آمادگی کردیم که علاقمندیم مدیریت مجلس را به صورت تعاملی پیش ببریم و منتظر نظر دوستان هستیم. ما در یک فضای رفاقت و دوستی رقابت می‌کنیم و بعد رفاقت را ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون رسما اعلام نامزدی برای ریاست مجلس نکرده‌اید؟ پاسخ داد: حتما نامزد ریاست مجلس دهم هستم و قبلا هم اعلام کرده‌ام.



دلیل‌ناراحتی‌طارمی‌ازمسوولان‌پرسپولیس(عکس)

مهدی طارمی عزم رفتن کرده و برای این مساله حتی حاضر نشده شخصا با مدیران پرسپولیس به صحبت بپردازد و مدیربرنامه هایش را به میدان فرستاده است.


به گزارش "ورزش سه"، طارمی که آقای گلی لیگ پانزدهم را نیز با پیراهن پرسپولیس جشن گرفته، بابت برخی اتفاقات فصل گذشته از مسوولان پرسپولیس گلایه‌مند است و این مساله باعث شده تا عزم رفتن از این تیم را کند. گفته می شود باشگاه پرسپولیس بابت حضور او در دیداری دوستانه در بوشهر در زمستان سال گذشته این بازیکن را با جریمه مواجه کرده که به مذاق او خوش نیامده است. این جریمه بعد از اینکه این بازیکن حاضر نشد در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود برای او در نظر گرفته شد.

 


مهدی طارمی در این بازی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی در نظر گرفته شد در کنار حسین ماهینی، دانیال ماهینی و پدرش به میدان رفت و باشگاه به دلیل اینکه او سلامت حرفه ای اش را به خطر انداخت جریمه کرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار