بررسی تابناک از مواضع دو متولی فوتبال و ورزش گیلان ؛
به گزارش تابناک گیلان، در پایان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان با شکست ذوب آهن به قهرمانی رسید و تیم های راه آهن و ملوان بندر انزلی به همراه استقلال اهواز به دسته یک سقوط کردند.
کد خبر: ۲۳۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 18 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست مقابل سیاه جامگان برای دومین بار به رده پایین تر سقوط کرد.

به گزارش تابناک گیلان، در پایان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان با شکست ذوب آهن به قهرمانی رسید و تیم های راه آهن و ملوان بندر انزلی به همراه استقلال اهواز به دسته یک سقوط کردند.

این برای دومین بار است که تیم ریشه دار و پر طرفدار ملوان بندر انزلی از لیگ برتر به دسته یک سقوط می کند و ملوانان یک بار دیگر نیز در لیگ دوم با ایستادن در رده چهاردهم به لیگ یک سقوط کرده بود اما فصل بعد با نایب قهرمانی در لیگ یک، در لیگ چهارم دوباره در لیگ برتر حاضر شدند.

تيم فوتبال داماش گيلان نیز با كسب نتيجه تساوي برابر تيم نفت آبادان، به رقابت هاي ليگ دسته دوم سقوط كرد كه اين موضوع باعث شد تا طرفداران اين تيم اعتراض هاي شديدي داشته باشند و اين اعتراضات موجب درگيري در پايان آن مسابقه شد .

به گزارش تابناک گیلان ، تيم هاي فوتبال داماش گيلان و نفت آبادان در هفته سي و هفتم از مسابقات فوتبال ليگ دسته اول كشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در نهايت با نتيجه مساوي بدون گل خاتمه يافت .

با توجه به شرايط جدول رده بندي ، تيم فوتبال داماش گيلان بايد در اين ديدار به پيروزي مي رسيد و از طرف ديگر، ساير تيم هاي انتهاي جدولي نيز امتياز كسب نمي كردند تا تيم داماش شانس ماندن در ليگ دسته اول را داشته باشد كه با توجه به تساوي اين تيم برابر نفت آبادان، سقوط تيم داماش از ليگ دسته اول حتمي شد .

با توجه به اينكه سقوط داماش گيلان محتمل بود ، طرفداران اين تيم كه در ورزشگاه حضور داشتند در طول مسابقه عليه مسئولان باشگاه و مسئولان ورزش استان شعار مي دادند .

اين تماشاگران به دليل سقوط تيم داماش پرده هاي سياه رنگي را به ورزشگاه آورده بودند و با گفتن عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز ، اعتراض خود را نسبت به سقوط تيم محبوبشان اعلام داشتند .



و اما واکنش های هیئت فوتبال و ورزش و جوانان گیلان ...






 
نباید از این شکست ها نا امید شد و همچنین که پس از پیروزی هم نباید آن چنان مغرور شویم!


تابناک گیلان - رئیس هیأت فوتبال گیلان با تاکید بر اینکه فوتبال هم جرئی از زندگی است و فزار و فرود دارد، گفت: باید از این فرود ها تجربه کسب کنیم تا بلند شویم.

قربانعلی الماسخاله ، علت این شکست ها را فقط در بحث فنی ندانست و اذعان کرد: مسایل مالی و ساختار نامطلوب باشگاه ها علت اصلی سقوط تیم های گیلانی از لیگ برتر هستند.

الماسخاله با بیان اینکه زندگی به پایان نرسیده، گفت: با همدلی می توان ملوانی پرقدرت و داماشی مقتدر داشت.

وی با اشاره بر اینکه پس از شکستی یقینی پیروزی ها رقم می خورد گفت: نباید از این شکست ها نا امید شد و همچنین پس از پیروزی هم نباید آن چنان مغرور شویم.

رئیس هیأت فوتبال گیلان با اشاره بر اینکه سقوط ملوان برای اولین بار نیست و این تیم تجربه سقوط در دوره های قبلی را داشته، گفت: این قوی سپید فراز و نشیب هایی را داشته و قبلا نیز پرکشیده است.



و اما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: ما تاثیری در صعود یا سقوط تیم های فوتبال نداریم!


تابناک گیلان - مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در سقوط یا صعود تیم های فوتبال استان به لیگ های مختلف، نقش مستقیمی نداشته ایم.

مسعود رهنما با بیان این مطلب افزود: نباید این موفقیت یا عدم موفقیت را به اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت داد.

وی ادامه داد: متاسفانه طی چند روز گذشته، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به ترتیب از رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول سقوط کردند که بعضی ها این ناکامی را به اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت می دهند.

رهنما اینگونه برخوردها و اظهارات را ناجوانمردانه دانست و بیان کرد: حتی نسبت دادن موفقیت و صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ دسته اول به اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز نوعی فرصت طلبی است.

وی گفت: در ورزش حرفه ای، حق نداریم که به باشگاه ها کمک کنیم چون ورزش حرفه ای یک شغل محسوب می شود اما با این وجود، ما در اداره کل ورزش و جوانان گیلان، تمام تلاش و سعی خود را کرده ایم تا از منابع مختلف به تیم های فوتبال استان کمک کنیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار