انتقاد از عملکرد مسئولان استان در گفت و گو با یک کارشناس سیاسی ؛
به گزارش تابناک گیلان، براین اساس جهت گیری نظام و دولت در جهت استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اقتصاد است و تجربه کشورهای موفق و توسعه یافته نشان می دهد که این رویکرد درست و قابل دفاع است.
کد خبر: ۲۳۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 18 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: همه ما به شرایط کشور واقفیم و همه صاحب نظران و مدیران و مسوولان به این نتیجه رسیده اند که اگر دولت همه کارها را به تنهایی انجام بدهد ، باز هم شرایط کشور بهبود نخواهد یافت.

به گزارش تابناک گیلان، براین اساس جهت گیری نظام و دولت در جهت استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اقتصاد است و تجربه کشورهای موفق و توسعه یافته نشان می دهد که این رویکرد درست و قابل دفاع است.

شرایط ظالمانه ی حاکم برقیمت نفت ، تحریم ها و شرایط بد اقتصادی باعث شده دولت به تنهایی توان انجام تمامی طرح ها را نداشته باشد و در این اوضاع و احوال باید مدیرانی به کار گرفته شوند که بتوانند کارها را به درستی انجام دهند و استان زمانی روی توسعه و پیشرفت را خواهد دید که به سمت جلب و جذب ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی و سرمایه گذاری حرکت کند.







عملکرد ضعیف برخی مدیران به گیلان ضربه خواهد زد


یک فعال سیاسی در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: مدیریت ضعیف در سازمان برنامه و بودجه استان گیلان یکی از این موارد است.

محسن بیناپور تصریح کرد: گیلان در حال رنج بردن از یک مشکل حاد بنام بی برنامگی و عدم مدیریت صحیح است و گر قرار بر آن بود که شاهد همین نوع مدیریت در سطح استان بودیم هیچ دلیلی برای تغیر روش سیاست های احمدی نژادی نبود ؛ چرا باید یک فوق لیسانس بیکار باشد و یک خواهرزاده با مدرک پایین تر مشاور و معاون و مسئول باشد؟


آیا اعتدال این است که فامیل ها و خواهرزاده ها بر سر کار آیند؟


وی افزود: ایراد ما به دولتمردان گذشته آن بود که از خواهرزاده ها و برادرزاده ها بصورت رانتی بهره میبرند ؛ حال همین روش در گیلان بسیار مشاهده میشود و مسولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

بیناپور همچنین به مدیریت بسیار ضعیف در سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و عنوان کرد: این نوع مدیریت ضربه ای سخت به استان وارد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در سال 1396 انتخابات ریاست جمهوری را داریم ؛ آیا استاندار و ریاست سازمان برنامه و بودجه میتوانند گزارشی مثبت از عملکرد خود داشته باشند؟ آمار بیکاری بسیار بالاست و تا به امروز فقط از جناب استاندار و دیگر عوامل وعده و شعار شنیده ایم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار