تابناک گزارش می دهد ؛
به گزارش تابناک گیلان، کحالی در اولین اقدام خود در سمت شهردار لنگرود دست به تعمیر و تغییر چهره شهر و زیباسازی آن زد و پروژه های زیادی را چه در سطح شهر و چه در ورودی و خروجی آن به کار انداخت.
کد خبر: ۲۳۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 17 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: آبان ماه سال گذشته بود که پس از حواشی زیاد، رضا کحالی به عنوان شهردار لنگرود انتخاب و جایگزین افشین گلباغی شد.

به گزارش تابناک گیلان، کحالی در اولین اقدام خود در سمت شهردار لنگرود دست به تعمیر و تغییر چهره شهر و زیباسازی آن زد و پروژه های زیادی را چه در سطح شهر و چه در ورودی و خروجی آن به کار انداخت.

از احداث تیرهای چراغ برق و گل کاری و سنگ فرش خیابان گرفته تا کوچک سازی میادین و بلوارهای شهر ؛ اقداماتی که در کمترین زمان رضایت حداکثری مردم را موجب شد و امیدشان را برای بهبود وضعیت عقب افتاده شهر و رونق و شکوفایی آن زنده ساخت.

ولی پس از گذشت چندماه، به علت آنچه که کمبود منابع مالی و بودجه های لازم عنوان می شود، پروژه ها با توقف مواجه میگردد و از آن روند سرعتی اوایل کار دیگر خبری نیست.

اما آن چه که اهمیت موضوع را می‌طلبد همین کمبود منابع مالی است که البته موضوع چندان تازه ای نیست و اغلب در همه نهادها دیده می شود.





ولی نحوه مدیریت و اداره کار برای سپری کردن این ایام رکود بسیار مهم و قابل توجه است ؛ وقتی که نهادی برای پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل و کارکنان خود با مشکل مواجه است و بدتر از آن کلی از بدهی های دوران قبلی نیز روی دست مدیران آن قرار دارد بهتر است که به جای طرح ها و برنامه های غیر ضرور به فکر اتمام طرح های نیمه کاره و پرداخت دستمزد های کارگران و معوقات آنان باشند.

بماند که این طرح های نیمه کاره آن هم در ایام نزدیک سال نو که هر ساله پذیرای خیل زیادی از مهمانان و مسافران است چهره شهر را به کلی مخدوش کرده و شبیه شهری خرابه کرده بود.

درحالی که در شهر همجوار، لاهیجان چه طرح ها و برنامه هایی برای جذب مسافر و گردشگر به این شهر تدارک دیده شده بود.

اما جشنواره ای که همین چند روز پیش در پارک فجر برگزار شد و به گفته مسئولین دبیرخانه آن هزینه ای حدود سی میلیون تومانی در پی داشت (که البته با توجه با ظواهر امر و تدارکاتی که برای آن دیده شده بود ، بیشتر از این مبلغ را نشان می داد ) ، یکی از این برنامه هاست که در این بهبوهه مشکلات مالی و کمبود درآمد برای تشکر از یکدیگر ، هزینه می شود.

حال جالب است که که حقوق ماه گذشته کارکنان و کارمندان شهرداری لنگرود ، تا هیجدهم این ماه طوال کشیده ؛ اما در روز کارگر ، جشنی مفصل و ریخت و پاش هایی که بوی خودنمایی می داد گرفته شد که البته با نارضایتی این قشر زحمتکش هم مواجه گشت.







به هرحال نمیدانیم اسنادی که موید بدهی ها و معوقات پرداختی کارگران و کارکنان است را باور کنیم یا این قبیل جشنواره ها و جشن ها که به هر مناسبتی برگزار می شود!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
هنده ای پسره هنری دیوشلی ایسا که
آخر دستمال زنی همرا خودشه شهرداری مین بکاشته؟؟
اگه بدونین او روز جشن چه خبر بو
یته میکروفون دسایته خو سر خورده بو
خدا ته بداری زای، ایشالا یه روز خودت شهردار ببی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار