تابناک گزارش می دهد ؛
به گزارش تابناک گیلان، صالح در آن تاریخ تصریح کرد: به دلیل تعلل شورا وضعیت تیم از لحاظ مربی، بازیکنان و … مبهم و نامشخص است و اگر شورا به توصیه کارشناسان توجه می کردند وضعیت این چنین نمی شد.
کد خبر: ۲۳۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 16 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: مرداد ماه سال 93 بود که سیدمحسن صالح ، رییس هیئت فوتبال لنگرود در گفت و گویی اظهار کرد: عامل اصلی وضعیت مبهم باشگاه شهرداری لنگرود ، اعضای شورا هستند.

به گزارش تابناک گیلان، صالح در آن تاریخ اظهار داشت: به دلیل تعلل شورا ، وضعیت تیم از لحاظ مربی، بازیکنان و … مبهم و نامشخص است و اگر شورا به توصیه کارشناسان توجه می کردند وضعیت این چنین نمی شد.

در نهایت ، این کش و قوس ها و تعلل شورا و کنار کشیدن مهرداد لاهوتی از این ماجرا امتیاز تیم فوتبال شهرداری لنگرود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، به تیم سپیدرود رشت که به لیگ دسته سوم سقوط کرده بود ، واگذار شد.

طی قراردادی که در همان تاریخ منعقد شد ، امتیاز تیم فوتبال شهرداری لنگرود با مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تیم فوتبال سپیدرود رشت واگذار و ضمن اینکه امتیاز تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته سوم کشور نیز به تیم شهرداری لنگرود واگذار گردید.



و اما گردش روزگار ...



⚫️ در فصل 92_93 تیم سپیدرود به لیگ دسته سوم سقوط کرده بود ، در حالی که تیم شهرداری لنگرود خود را در لیگ دسته دوم حفظ کرده بود.

✔️⚫️ بعد از گذشت چند هفته این خبر به گوش لنگرودی ها رسید که امتیاز لنگرود به تیم سپیدرود رشت فروخته شد و از سال بعد تیم سپیدرود بجای لنگرود در لیگ دسته دوم حضور پیدا خواهد کرد و تیم لنگرود بجای سپیدرود در لیگ 3 !


⚫️ ⚫️حال همان سپیدرود با امتیاز لنگرود به لیگ دسته اول صعود کرد

و امروز لنگرود هنوز معلوم نیست که در سال آینده در لیگ مناطق توپ خواهد زد یا لیگ گیلان و یا نه اصلا قرار است لنگرود تیم داری کند یا نه !



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنگرود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
دیگه از این دزد ها انتظار دیگه ای نمیرفت.
بسکتبالم اینا فلج کردن تو سوپر لیگ بود چه برسه فوتبال
کشتی و رزمی و ....
كاظم
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
متاسفانه تيم بسكتبال وفوتبال لنگرود كه هميشه در سطح استان مطرح بود،به دليل بي توجهي اعضاء شوراي شهر ونماينده مجلس لنگرود مورد بي مهري وبي توجهي كامل قرارداشته وبه همين علت نيز امكان پيشرفت ورزش اين شهر وجود ندارد.يادمان نرفته كه چند سال پيش تيم فوتبال اين شهر كه در دسته 2 بازي ميكرد در سفر به شهرستانها جهت مسابقه مجبور بودند كه در اتوبوس استراحت واقامت كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار