به گزارش تابناک گیلان، در پایان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان با شکست ذوب آهن به قهرمانی رسید و تیم های راه آهن و ملوان بندر انزلی به همراه استقلال اهواز به دسته یک سقوط کردند.
کد خبر: ۲۲۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 14 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست مقابل سیاه جامگان برای دومین بار به رده پایین تر سقوط کرد.

به گزارش تابناک گیلان، در پایان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان با شکست ذوب آهن به قهرمانی رسید و تیم های راه آهن و ملوان بندر انزلی به همراه استقلال اهواز به دسته یک سقوط کردند.

این برای دومین بار است که تیم ریشه دار و پر طرفدار ملوان بندر انزلی از لیگ برتر به دسته یک سقوط می کند و ملوانان یک بار دیگر نیز در لیگ دوم با ایستادن در رده چهاردهم به لیگ یک سقوط کرده بود اما فصل بعد با نایب قهرمانی در لیگ یک، در لیگ چهارم دوباره در لیگ برتر حاضر شدند.

ملوانان که در این فصل بسیار پرحاشیه ظاهر شدند، در طول فصل با سه مربی کار کردند (امیر قلعه نویی، حمید استیلی و محمد احمدزاده) و در نهایت با 27 امتیاز و ایستادن در رده چهاردهم به خاطر تفاضل گل کمتر (اختلاف یک گل) از سیاه جامگان پایین تر ایستادند و به لیگ یک سقوط کردند.


نیازی نیست که تاکید کنیم ، یکی از اتفاقات تلخ در پایان لیگ پانزدهم، سقوط تیم ریشه‌دار ملوان بندرانزلی به لیگ یک بود.

ملوانی‌ها که هر فصل تا آخرین هفته‌ها به هر طریقی خود را در لیگ نگه می‌داشتند، در این فصل سرانجام بعد از ۱۵ سال حضور مستمر در لیگ برتر سقوط کردند.

به گزارش سایت نود،‌  ملوان تنها سقوطی فوتبال گیلان در این فصل نبود. داماش گیلان هم که تنها نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول بود سه‌شنبه گذشته سقوطش به لیگ دو قطعی شد. حالا دو تیمی که روزگاری در سطح بالای ایران بازی می‌کردند و کری داغی هم میان آن‌ها برقرار بود، در این فصل سقوط کردند. متاسفانه باید گفت از شانزده تیم لیگ شانزدهم هیچ نماینده‌ای از فوتبال شما وجود ندارد.

اتفاقی که باید ریشه‌یابی شود که چرا فوتبال در گیلان به این صورت پیگیری می‌شود. 


حال باید دید که ورزش و جوانان گیلان عزای عمومی اعلام می کند یا هیئت فوتبال!؟



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار