کد خبر: ۲۲۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 10 May 2016
تابناک گیلان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان گفت: کمیته امداد گیلان 10 هزار دانش‌آموز را زیرپوشش دارد که 5 هزار نفر از آنها یتیم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا محمدی عصر امروز در جلسه تشکیل نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار در اتاق بازرگانی گیلان سیاست کمیته امداد را حمایت از نیازمندان از جمله کودکان بی‌سرپرست عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امروز تنها نیازمندی افراد را پوشش نمی‌دهد، افزود: اثربخشی خانواده مهم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، اساسنامه این نهاد را توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: توانمندسازی خانواده‌های مددجو در اولویت برنامه کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه برخی خانواده‌ها دارای عزت‌نفس بالایی هستند، ادامه داد: گاهی با تشخیص ما یک خانواده نیازمند است اما آن خانواده خود را نیازمند نمی‌داند.

محمدی توانمندی چنین خانواده‌هایی و کمک به شکوفایی به استعدادهای آنها را جزء برنامه‌های مهم عنوان کرد.

وی پرداخت سرانه کمک به دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد را بسیار اندک خواند و یادآور شد: سرانه کمک به دانش‌آموزان 15 هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان اضافه کرد: در جشن‌هایی نظیر عاطفه‌ها و نیکوکاری برای دو نفر دانش‌آموز 500 هزار تومان می‌رسد که باز هم تکاپوی نیاز آنها نیست.

وی با تصریح بر اینکه 10 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد گیلان هستند، یادآور شد: 5 هزار نفر از این دانش‌آموزان یتیم هستند.

محمدی با اشاره به اینکه 110 نفر از ایتام کمیته امداد حمایت می‌کنند، متذکر شد: 13 هزار نفر طرح محسنین هستند و با تعامل خوب بین نهادهای دولتی و خصوصی کمک‌های بهتر می‌تواند به افراد نیازمند برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار