تابناک بررسی می کند ؛
تابناک: در هر جامعه ای سازمان های مختلفی برای انجام برنامه های مشخص و مدون وجود دارد که همه در نهایت برای تحقق خواسته ها و انتظارات مردم انجام وظیفه میکنند ؛ اما تحقق این امر تنها با مدیریت درست و صحیح امکان پذیر خواهد بود و به دیگر سخن، رمز موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمانی به شیوه مدیریت آن بستگی دارد.
کد خبر: ۲۲۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 08 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
در هر جامعه ای سازمان های مختلفی برای انجام برنامه های مشخص و مدون وجود دارد که همه در نهایت برای تحقق خواسته ها و انتظارات مردم انجام وظیفه میکنند ؛ اما تحقق این امر تنها با مدیریت درست و صحیح امکان پذیر خواهد بود و به دیگر سخن، رمز موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمانی به شیوه مدیریت آن بستگی دارد.

به گزارش تابناک گیلان، اگر مدیریت صحیح و کارآمد در سازمانی وجود نداشته باشد بلاشک در روند کار آن اخلال، و ایجاد مشکل میکند و در نهایت ضرر آن به مردم خواهد رسید.

حال این سازمان میتواند سازمانی کشوری باشد یا سازمانی استانی و شهرستانی ؛ که نمونه ای از این سو مدیریت ها برای چندمین بار در کتابخانه عمومی شهرستان لنگرود دیده شده که ماجرای درگیری لفظی یکی ازمراجعه کنندگان با برخی دیگر از افراد حاضر در کتابخانه و مسئولین آن بود.

اصل ماجرا از این قرار بود که شخصی جهت مطالعه به این کتابخانه مراجعه میکند اما در اثنای آن با یکی دیگر از افراد حاضر در کتابخانه بگو مگو کرده و جر و بحث بالا میگیرد تا جایی که برای کنترل این موضوع تصمیم میگیرند با پلیس تماس گرفته شود که همین موضوع موجب ترس و وحشت مراجعین را به همراه داشت.

جالب اینجاست که اگر این جوان به موقع ورود نمیکرد ، ممکن بود اتفاق ناگواری در مرکز فرهنگ و ادب شهرستان لنگرود رخ دهد.






اما جدا از اینکه وقوع چنین عملی آن هم در یک مکان علمی و فرهنگی جای بسی تاسف دارد نکته حائز اهمیت آن است که در آن لحظه مدیر کتابخانه در محل کار خود حاضر نبوده که بتواند ماجرا را فیصله داده و رفع رجوع کند و بدتر از آن اینکه حتی یک مسئول مرد نیز به جانشینی از مدیر در کتابخانه حاضر نبوده و همه این موارد کوچک باعث شد تا شلوغی و درگیری آن هم در جایی که کلی از افراد جهت مطالعه به آن مراجعه میکنند ایجاد شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
سلام . شماهم زیاد به این گونه مپارد دامن نزنید چه خبره بااخبارتون مردمو نگران میکنید من خبرنگارم ولی ازکاه کوه نمیسازم.حالامثلا یه جر وبحثی شد اینقدر شلوغ کردن نداره ک . لطفا مسائل سیاسی و... شماراازرسالت خبریتان گمراه نکند
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
من اونجا بودم . غوغا کده ای شده بود . دم این پسره گرم
شکارچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
وقتی کسی با پارتی بازی بشه مدیر همین میشه دیگه اصلا این کی حضور دارن در کتابخانه؟؟؟
قربانعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
جالب و خنده دار
اصلا چنین چیزی نبوده. فقط یک جوان که مشکل روانی داره اومده بود تو کتابخونه. قبلا هم تو ادارات دیگه رفته و داد و بیداد کرده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار