تابناک بررسی می کند ؛
تابناک: هر چند وقت یکبار در جلسات علنی شورای شهر بندرانزلی درگیری های شخصی بین چند عضو شورا در صحن علنی و در مقابل چشم مردم و خبرنگاران به صورت عمومی نمایان می شود.
کد خبر: ۲۲۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 07 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: هر چند وقت یکبار در جلسات علنی شورای شهر بندرانزلی درگیری های شخصی بین چند عضو شورا در صحن علنی و در مقابل چشم مردم و خبرنگاران به صورت عمومی نمایان می شود.

به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در این خصوص اظهار کرد: بنده نسبت به مسائل و مشکلات اخیر شورا و مدیریت شهرستان نگران هستم.

مدتی قبل بود که شعبان جعفری با اشاره به به نطق های پیش از دستور  جلالوندی و آفتابی در آخرین جلسه سال گذشته اظهار کرد: ای کاش این دو عضو شورا  بعضی ها که بعد از مدت ها نطق پیش از دستور انجام دادند به مشکلات عدیده شهر اشاره میکردند نه اینکه ما از پشت این تریبون هر چه دلمان خواست بیان کنیم ، ای کاش در خصوص انتخابات به همه مسایل اشاره میکردید.



اعضای شورا که در جلسات حضور ندارند نباید حق الجلسه دریافت کنند



وی با انتقاد از عملکرد ضعیف سخنگوی شورا گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری ها را از وظایف مهم شوراها بوده و بنده به عدم نظارت مناسب انتقاد داشته ام.

جعفری با تذکر به ریاست شورا خاطرنشان کرد: بسیاری از اعضای شورا که در جلسات حضور ندارند  نباید حق الجلسه  دریافت کنند و به غیر از حق الجلسه ،  اعضای شورا حق دریافت هیچ کالا یا هدیه ای را ندارند.

وی با اشاره به عدم اجرا مصوبات شورا تصریح کرد: در خصوص مجتمع اقامتی ساحل قو شهرداری چه اقداماتی را برای احقاق حقوق خودش انجام داده است ؟ چرا کسی به استفاده غیر قانونی اموال شهرداری اعتراض نمیکند ؟

عضو شورا شهر انزلی افزود: چرا شهرداری علی رغم افزایش درآمدی در سال ۹۳ بدهی بانک شهر و بیمه پارسیان و بیمه تکمیلی پرسنل را پرداخت نکرده است ؟ چرا درختان پشت پمپ بنزین غازیان که برای اهالی آن منطقه مشکل ایجاد کرده را قطع نمی کنند ؟ چرا نوسازی ناوگان عمومی در الویت کارهای شهرداری قرار نگرفته است ؟ ما وظیفه داریم از بیت المال حفاظت کنیم و نباید پیگیری ما موجب ناراحتی دوستان بشود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
من سال قبل اونجا بودم. بعد از نزدیک یک ساعت جستجو، یه سرویس بهداشتی پیدا کردم که حداقل یکسال یود تمیز نشده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار