معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: اولویت امسال ما نقد پذیری و پاسخگویی صریح، سریع و به حق مطالبات مردمی است.
کد خبر: ۲۲۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 01 May 2016
سرهنگ سید رحمان موسوی با تاکید بر حفظ احترام، ارزش، جایگاه و وجاهت خبرنگاران از سوی روابط عمومی های ادارات و معاونت های اجتماعی شهرهای استان خوزستان اظهار کرد: چنانچه روابط عمومی ادارات و یا تشکیلات اجتماعی هر اداره اصالت خبرنگار و کار خبر را درک کنند، هیچگاه میان اصحاب رسانه و آن اداره فاصله غیر منطقی به وجود نمی آید.

وی اضافه کرد: خبرنگاران مطالبه گران به حق مردم  از دستگاههای اجرایی هستند، خبرنگار برای خود چیزی را طلب نمی کنند، آنان وکلای دوسویه اعم از مردم و دستگاههای اجرایی هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: خبرنگاران ضمن امانتداری مطالبات مردم و دستگاهها آن را بدون کم و کاست به گوش یکدیگر می رساند.

موسوی یادآور شد: نیروی انتظامی ضمن آنکه از طریق سامانه های ۱۹۷ و ۱۱۰ و سایر اماکن انتظامی قادر و  آماده دریافت مطالبات و اخبار مردمی است، در این میان نیز اصحاب رسانه را وکیل خود می داند، اصحاب رسانه به سبب تاثیرگذار بودنشان می توانند پل ارتباطی میان ناجا و مردم باشند.

تشکیل کمیته های هم اندیشی رسانه ای

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تصمیم واحد متبوعه خود برای تشکیل کمیته های هم اندیشی رسانه ای در سطح شهرهای مختلف استان در سال جاری خبر داد.

موسوی از رصد و بحث و تبادل نظر در خصوص تمامی التهابات امنیتی که از طریق دشمنان، معاندان و شبکه های زرد تحت عنوان عملیات روانی به جهت ایجاد ذهنیت ترس و وحشت، تشویش اذهان، بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان اقدام به صورت انتشار خبرها و محتواهای کذب انجام می شود به عنوان هدف اصلی تشکیل این کمیته ها نام برد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اعضای این کمیته را شامل تعدادی از نخبگان رسانه ای عنوان کرد و گفت: جنبه دیگر کمیته هم اندیشی رسانه ای اینست که مطالبات مردم مطرح، بررسی و به سرعت از طریق ناجا (با توجه به بخشهای مختلفی که مطالبه شده) به سرعت پاسخ داده می شود.

وی افزود: درصددیم تا امسال به شکلی بسیار منسجم و سازماندهی شده موضوع مطالبات مردم را از طریق رسانه ها پیگیری کنیم. این اقدام ضمن کمک به مردم برای رسیدن به مطالبات به حقشان از ناجا،  انتظارات ناجا از مردم را نیز به آنان اطلاع می دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: نحوه ارائه خدمات پلیس به مردم و تلاشهایی را که پلیس در بخشهای خدماتی و امنیتی انجام می دهد از طریق رسانه ها به آگاهی مردم می رسد.

موسوی با اشاره به هشدارهای پلیسی ارائه شده از طریق رسانه ها به مردم تصریح کرد: سعی داریم تا با ارسال هشدارهای انتظامی و آسیبهای اجتماعی به مردم آنان را به سمت خود کنترلی و خود نگهداری سوق دهیم.

وی در پایان یادآور شد: قصد داریم تا با مشارکت خود مردم، آنان را در برابر آسیبهایی که می تواند تهدید جدی باشد، مسئول کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار