معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: نداشتن دانش و شناخت لازم مردم موجب ابتلا به آسیب‌ها در حوزه های امنیتی و بیماری‌زا می شود.
کد خبر: ۲۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 26 April 2016
سرهنگ سید رحمان موسوی  در همایش تجلیل از فعالان و خیرین عرصه سلامت خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  اظهار کرد: اقدامات خیرین که در کلیه نظام‌های سیاسی دنیا مورد توجه هستند و تمام خدمات را بدون کمترین انتظار انجام می‌دهند، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: عرصه سلامت به نوعی مشابه کارپلیس است و پلیس با مشارکت مردم به صورت منسجم و ماندگار، جهت حفظ و تولید امنیت گام برمی‌دارد و فعالان عرصه سلامت نیز با هدف حفظ سلامتی مردم تلاش می‌کنند و اهداف این دو عرصه به یکدیگر نزدیک است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: نداشتن دانش و شناخت لازم  مردم موجب ابتلا به آسیب‌ها در حوزه های امنیتی و بیماری‌زا می شود و  عدم ارتقا دانش مردم نسبت به آسیب‌های امنیتی و بیماری‌زا، یک حلقه پنهانی در کشور است که موجب دغدغه پلیس و عرصه پزشکی شده است.

موسوی اضافه کرد: با آموزش و اطلاع‌رسانی همگانی به شکل سازمان‌دهی شده و منسجم، آسیب‌ها و ابتلا به بیماری‌ها کاهش می‌یابد. همان گونه که عدم آگاهی از فضای سایبری یک تهدید محسوب می‌شود، عدم آگاهی در عرصه سلامت نیز می‌تواند تهدیدکننده باشد. بنابراین با آگاهی کامل می‌توان از بروز  بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد.
 
وی عنوان کرد: دستگاه پلیس و عرصه پزشکی، دلسوزان جامعه هستند که در جنبه‌های تامین امنیت و سلامت جامعه تلاش می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار