نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در سفر هیئت دولت به گیلان چند هزار میلیارد تومان بودجه به منابع مالی این استان اضافه کنیم.
کد خبر: ۲۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 09 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، ایرج ندیمی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های این شهرستان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: در این زمینه جلساتی با نوبخت و معاون اجرایی رئیس جمهور در تهران برگزار و روش‌های اخذ منابع و چگونگی سفر مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفت و اولویت‌ها مطرح شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ می‌شود تمام پروژه‌های کددار مانند راه‌آهن و آزاد راه پیگیری و در اتمام آنها تسریع شود، افزود: در سفر هیئت دولت به گیلان تلاش داریم پروژه‌های ملی افزایش اعتبار داشته باشند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی یکی از مصوبات جلسه با نوبخت و معاون اجرایی رئیس جمهور در تهران را تجهیز سالانه 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی گیلان عنوان کرد.

وی تعریف ساختار سازمان چای کشور را از دیگر مصوبات مطرح شده در سفر روحانی به گیلان ذکر کرد و گفت: اختصاص تسهیلات اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز از دیگر مصوبات جلسه مذکور بود.

ندیمی با بیان اینکه بیشتر موارد مورد نیاز گیلان برای سفر هیئت دولت به گیلان مورد تصویب قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وزرا در سفر هیئت دولت برای نشست تخصصی به شهرستان‌ها می‌روند تا بتوانیم منابع چند هزار میلیارد تومانی را به بودجه گیلان در سفر هیئت دولت به این استان داشته باشیم.

وی نوبخت را فرصتی برای گیلان دانست و خاطرنشان کرد: نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نقش مهم است و گیلان فرصت‌های زیادی دارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ایجاد اشتغال در بخش‌های دولتی و خصوصی را خواسته مهم گیلان در سفر هیئت دولت عنوان کرد و یادآور شد: در بخش تولیدی قابلیت حمایت وجود دارد و همه می‌توانند کارآفرینی داشته باشند و در موارد زیرساخت‌ها جذب نیروی کار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تصمیمات منابع اعتباری باید منجر به اشتغال شود، یادآور شد: چند هزار میلیارد تومان مشکل اشتغال گیلان را برطرف نمی‌کند و برای قشر تحصیلکرده باید شغل ایجاد شود.

ندیمی رویکرد دولت در سال جاری را حمایت از رونق تولید دانست و متذکر شد: دولت برای حمایت از کارآفرینی هیچ منعی ندارد و به کسی پول می‌دهد که بتواند امور را پیگیری و اشتغال ایجاد کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار