محمدرضا ملک زاده ورزشکار شایسته گیلانی عازم کشور چین شد تا در رقابت های اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا حضور یابد
کد خبر: ۱۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سارنگ بزرگ چنانی گفت : محمدرضا ملک زاده ورزشکار شایسته گیلانی عازم کشور چین شد تا در رقابت های اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا حضور یابد .

وی اظهار کرد : مسابقات اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا از امروز سه شنبه در کشور چین آغاز می شود اما محمدرضا ملک زاده ورزشکار گیلانی از روز چهارشنبه به مصاف رقبای خود خواهد رفت .

وی ادامه داد : امیدواریم که این روزشکار شایسته گیلانی در رقابت های اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا بدرخشد و بتواند مقام شایسته ای کسب کند .

وی در ادامه از حضور سه ورزشکار گیلانی در رقابت های اسنوکر قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد : همچنین حامد ذره دوست ، عرفان معصوم بابایی و ماهان مهدوی از استان گیلان در مسابقات اسنوکر رنکینگ کشوری حضور می یابند .

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان خاطرنشان کرد : مسابقات اسنوکر رنکینگ قهرمانی کشور از روز 23 فروردین ماه در اراک آغاز خواهد شد و سه ورزشکار گیلانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

بزرگ چنانی اضافه کرد : این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد تا نفرات برتر در مسابقات آسیایی اسنوکر که خرداد ماه سال جاری در ایران برگزار می شود ، حضور یابند و انتظار داریم که حامد ذره دوست ورزشکار شایسته گیلانی بتواند با کسب رتبه مناسب ، در رقابت های آسیایی حضور یابد .

وی گفت : حامد ذره دست که سابقه حضور در مسابقات جهانی چین و امارات و همچنین حضور در آکادمی تایلند و اردوی تیم ملی را دارد ، هم اکنون رنکینگ 11 کشور را در اختیار دارد و با درخشش در مسابقات اراک می تواند این رتبه را بهبود بخشیده و به عضویت تیم ملی درآید تا در رقابت های آسیایی حضور یابد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار