معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش روز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری به گیلان گفت: ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری به استان گیلان در شهرستان تالش متشکل از اقشار مختلف مردم تشکیل شده و همه کارها با محوریت و مشارکت مردم انجام می شود
کد خبر: ۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش روز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری به گیلان گفت: ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری به استان گیلان در شهرستان تالش متشکل از اقشار مختلف مردم تشکیل شده و همه کارها با محوریت و مشارکت مردم انجام می شود.

سیدجلال سیدمحمدی افزود: در ستاد مردمی استقبال از سفر کاروان تدبیر و امید شهرستان تالش همه گروه ها و نمایندگان جناح های سیاسی و اجتماعی ، تشکل های غیردولتی ، انجمن ها و اصناف ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و اعضا و مسوولان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات 24 خرداد سال 92 حضور گسترده و منسجم و مشارکت فعالانه خواهند داشت.

وی فراهم کردن ارتباط مردم برای استقبال و دیدار با رییس جمهوری را از اهداف تشکیل ستاد استقبال مردمی در شهرستان تالش اعلام کرد.

وی بیان کرد: این سفر به عنوان اولین سفر دولت تدبیر و امید به استان گیلان در سال جدید و پس از موفقیت تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سوییس می باشد که با استقبال گسترده مردم تبدیل به یک همایش بزرگ و سراسری در تجلیل از اقدامات دولت به خصوص تیم مذاکره کننده خواهد بود.

معاون فرماندار تالش همچنین گفت: سفرهای هیات دولت به استانها و شهرستانها فرصتی برای حل مشکلات مردم است و بایستی از آن به درستی بهره برد.

وی افزود: امیدواریم سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری منشاء ثمرات خیر و مفیدی برای استان و شهرستان تالش باشد.

وی اضافه کرد: این سفر فرصت طلایی را در اختیار مدیران استان قرار می دهد تا بتوانند مسائل اساسی و تاثیرگذار استان را که در حقیقت پیشرفت استان را ترسیم می کند ، در قالب برنامه ستاد تدبیر و امید ارائه دهند.

سیدمحمدی با اشاره به پشتیبانی منسجم از برنامه های استقبال از کاروان تدبیر و امید اظهار کرد: برنامه های شهرستان باید در قالب استفاده از منابع غیردولتی ، شرکتها و بخش خصوصی طرح ریزی شود چرا که سفرهای استانی متکی به بودجه عمومی نیست و از ظرفیت شرکت های سرمایه گذاری و نهادهای عمومی غیردولتی استفاده شده و از اعتبارات دولتی در این خصوص هزینه نمی شود.

وی در ادامه بیان کرد: با کارشناسی های انجام گرفته ، اولویت ها و نیازهای شهرستان معین شده و در اختیار هیات دولت قرار گرفته است تا در سفر رییس جمهوری به استان تصمیمات خوبی برای توسعه شهرستان گرفته شود.

معاون فرماندار تالش افزود: با پالایشی که در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان تالش صورت گرفته ، همگرایی خوبی بین مقامات محلی ، استانی و ملی ایجاد شده که امید می رود روند توسعه استان را شتاب بیشتری ببخشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با تاکید بر راه اندازی کمیته های اجرایی ، پشتیبانی و تبلیغاتی در شهرستان از شهرداران و بخشداران خواست در اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی به صورت مناسب و مطلوب ، مردم را در جریان این سفر قرار دهند.

شهرستان 190 هزار نفری تالش در 130 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار