ساعاتی پیش ؛
تابناک گیلان: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مرگ نوجوان 15 ساله براثر انفجار مواد منفجره خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 16 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مرگ نوجوان 15 ساله براثر انفجار مواد منفجره خبر داد.

سید حسن راضی اظهار کرد: حوالی ساعت 22:30 پسر 15 ساله‌ای در پی انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدید شده و متاسفانه دقایقی بعد نیز جان خود را از دست داد.

به گفته راضی این حادثه در محله دیانتی رشت محدوده مجتمع الغدیر رخ داده است.



خبرگزاری فارس: نارنجک دستی جان نوجوان رشتی را گرفت



وی با بیان اینکه علت قطعی مرگ را پزشکی قانونی باید اعلام کند، گفت: اما آنچه مسلم است انفجار مواد محترقه باعث مرگ این نوجوان شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان این که آتش نشانان رشت در این شب در آمادگی کامل بوده و استقرار آنان نیز ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون در شهر رشت 11 تن مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.


مراسم شب چهارشنبه‌سوری با انواع صداهای وحشت‌زا در نقاط مختلف این شهر برگزار و ساعاتی پیش یک نوجوان 15 بر اثر انفجار شدید نارنجک دستی جان خود را از دست داد و خانواده‌اش را داغدار کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت نیز درباره این حادثه غم‌انگیز، اظهار کرد: حادثه انفجار نارنجک دستی در کوی دیانتی پشت مجتمع الغدیر کوچه تقی‌زاده رشت رخ داد.

شهرام مومنی با بیان اینکه ساخت انواع ترقه و انفجار نارنجک دستی در محله دیانتی جان نوجوان 15 ساله را گرفت، تصریح کرد: صدای مهیب انفجار از کوچه‌های همجوار نیز شنیده می‌شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار