تابناک گیلان: اگر خود را پیرو خط امام و اسلامی می دانیم چرا تهمت های ناشایست و ناروا به برخی کاندیدها زدیم !؟
کد خبر: ۱۹۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 13 March 2016
تابناک گیلان: اگر خود را پیرو خط امام و اسلامی می دانیم چرا تهمت های ناشایست و ناروا به برخی کاندیدها زدیم !؟

به گزارش پایگاه خبری گیلنا درشصت و نهمین جلسه عادی و علنی شورای شهر بندر انزلی  که اولین جلسه علنی شورای شهر بندرانزلی پس از انتخابات مجلس به شمار می رفت برخی اعضا با کنایه با هم سخن می گفتند و یا برخی به دلیل ناراحتی های موجود در زمان انتخابات جواب یکدیگر را کامل و درست نمی دادند.

داریوش جلالوندی عضو شورای شهرانزلی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات عنوان کرد: در انتخابات پیروز واقعی ملت ایران است و شرط اول حضور پرنشاط مردم است.

وی با انتقاد از برخی اعضای شورای شهر اظهار کرد: اگر خود را پیرو خط امام و اسلامی می دانیم چرا تهمت های ناشایست و ناروا به برخی کاندیدها زدیم !؟

عضو شورای شهر انزلی افزود: مردم انزلی از دعواهای ناحق سیاسی خسته شدند و برخی با دیدن تریبون و جمعیت جوگیر شدند و پشت میکروفون هرچه دلشان خواست گفتند، در کجای اسلام و دین این گونه آماده است ؟

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید پشتیبان یکدیگر باشند تصریح کرد: برخی مشکلات و معضلات میدان مرکزی شهر را به نماینده مردم نسبت می دادند در صورتی که همه می دانیم اگر کمی و کاستی وجود دارد متوجه شهرداری و شورای شهر است.


دیروز رقابت ولی امروز رفاقت باید کرد

محمد رضا بدیعی فر رییس شورای شهر بندرانزلی در خصوص انتخابات گفت : به هیچ وجه راغب نبودم که در شورای شهر حضور یابم زیرا تلخی های انتخابات هنوز شیرین نشده است. وی افزود: بد اخلاقی هایی از جانب برخی دوستان و بزرگان صورت گرفت که اصلا انتظار آن را نداشتیم.

رییس شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه با وضو باید در انتخابات حضور یافت تصریح کرد: وظیفه داشتیم مردم را پای صندوق های آورده و حضوری حداکثری ایجاد نماییم و اگر دیروز با یکدیگر رقابت داشتیم برای مردمی که به ما اعتماد کردند و ما را نماینده خود معرفی کردند رفاقت خواهیم کرد.

بدیعی فر خاطرنشان کرد: اگر روزی از دنیا برویم چه جوابی در آن دنیا خواهیم داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار