مروری بر مطبوعات امروز شانزدهم اسفند ماه:
مطبوعات استان قم، یکشنبه 16 اسفند ماه عناوین گوناگونی از جمله؛ تایید صحت انتخابات قم، تشییع پیکر پنج شهید گمنام، تکمیل زیبایی‌های معابر تاریخی با همکاری مردم، افزایش چهار درصدی اهدای خون و گزارش لحظه به لحظه ترافیک شهر توسط دوربین های هوشمند، را منتشر کرده اند.
کد خبر: ۱۹۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 06 March 2016
روزنامه همشهری 

این روزنامه در مطلبی با عنوان خطاهای شهرسازی از نگاه معمار برجسته ایتالیایی، آورده است: سفر ژوانی اسپالا، معمار برجسته ایتالیایی به قم و شرکت او در نشست تخصصی «بررسی معماری ایرانی» که با حضور جمعی از اساتید و صاحب‌نظران رشته معماری و مدیران استان موجب شد نقاط قوت و ضعف معماری و شهرسازی در قم باز مورد بررسی قرار بگیرد.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ عشق اول من بازیگری است، تکریم از یک عمر تلاش مجاهدانه آیت‌الله واعظ طبسی، فقه معماری و شهرسازی؛ نسخه‌ای برای شهر و شهروند سالم، تکمیل زیبایی‌های معابر تاریخی با همکاری مردم، دانشنامه سبک زندگی دینی و قرآنی تدوین می‌شود، نگاه ریشه‌ای به ناهنجاری‌های اجتماعی، راه تقویت نشاط و صبوری در زندگی شهری، درخشش پینگ‌پنگ باز قمی در مسابقات هوپس ایران، برگزاری دوره دانش‌افزایی دروازه‌بانی فوتبال، امیدهای صبا در لیگ بر‌تر ماندنی شدند و بدمینتون بانوان نیازمند تحول و سرمایه‌گذاری است، اشاره کرد.

روزنامه ایمان

این روزنامه نوشت: یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: قم یک استان صنعتی نیست از اینرو به خاطر بافت مذهبی آن، توسعه استان از راه گردشگری زیارتی تحقق می یابد. 

از دیگر عنوان های این روزنامه درباره استان قم می توان به؛ تکمیل بیمارستان های نیمه تمام قم در اولویت باشد، صحت انتخابات قم تایید شده است، تشییع پیکر پنج شهید گمنام در قم، افزایش چهار درصدی اهدای خون در قم و گزارش لحظه به لحظه ترافیک شهر توسط دوربین های هوشمند، اشاره کرد.

همچنین از عنوان های کشوری این روزنامه می توان به؛ تشییع باشکوه یار امام و رهبری، موج نوروزی دستفروشان، میوه های قاچاق در حال جمع آوری هستند، درج قیمت مصرف کننده روی کالا اجباری است، رونق اقتصادی نیمه دوم 95 می آید، مراقب سالمندان باشید افسرده نشوند و 15 فروردین زمان بررسی گزارش تفحص از سهام عدالت، اشاره کرد. 

روزنامه شاخه سبز 

این روزنامه نوشت: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی گفت: برای انجام فعالیت های مهمی از قبیل تبلیغ دین، تشکیل گروه های دسته جمعی بسیار حائز اهمیت و ضروری است. 

از دیگر عنوان های این روزنامه درباره استان قم می توان به؛ یادواره شهدای منطقه آل یاسین برگزار شد، بازار کهنه قم ظرفیت تبدیل شدن به بازار صنایع دستی کشور را دارد، ساماندهی 88 هزار زائر عراقی در قم، زن جوان قمی و یک سال زندگی در کُما و مسابقات وزنه برداری باشگاه های قم برگزار شد، اشاره کرد.

همچنین از عنوان های کشوری این روزنامه می توان به؛ اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر آیت الله واعظ طبسی، سپاه تمام ترددها را در خلیج فارس رصد و کنترل می کند، تحریم و ایران هراسی به تاریخ پیوسته است، بزرگان ما ریشه های ما هستند و فرهنگ حفاظت از طبیعت و جنگل ها باید به نسل جدید انتقال یابد، اشاره کرد. 

روزنامه 19 دی 

این روزنامه در گزارشی با عنوان «فرصت طلایی نوروز برای هنرمندان صنایع دستی؛ شهرداری و میراث همت کنند» به قلم زینب آخوندی نوشت: نوروزی که گذشت فرصت برای ارائه آثار هنرمندان قمی به زائران از دست رفت و این به معنی از دست رفتن اشتغال چندین نفر در طول سال در این حوزه است.

از دیگر عنوان های این روزنامه درباره استان قم می توان به؛ آیت الله نوری همدانی: نمایندگان قم در مجلس اتحاد داشته باشند، اسکان زائران در مدارس قم از 26 اسفند، ممنوعیت تردد تاکسی های فرسوده در سال 95 و دوره دانش افزایی دروازه بانی فوتبال در قم برگزار شد، اشاره کرد.

همچنین از عنوان های کشوری این روزنامه می توان به؛ احیای موقوفات آستان قدس مرهون زحمات آیت الله طبسی است، تمام قوا در ریشه کن کردن فسادهای اقتصادی هماهنگ باشند، ایجاد فضای بهتری برای اهالی فرهنگ و هنر در سال 95، همکاری ایران و ترکیه پایه های ثبات در منطقه را مستحکم می کند و توزیع سبد حمایتی بین 11 میلیون نیازمند، اشاره کرد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: قم یک استان صنعتی نیست .
پس علت نمرات درخشان ایشان در کارنامه ریاست اداره کل صنایع قم در دولت قبل به این دلیل بوده است.
من به عنوان یک تولید کننده چند بار زمانی که مدیر کل اداره صنایع قم بود رفتم اما دریغ از یک همکاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار