کد خبر: ۱۹۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 06 March 2016
تابناک گیلان: همه درد ما این است که متاسفانه با کسانی مواجه هستیم که تا به امروز نمی گویم یک ساختمان بلکه یک فلان چیز هم درست نکردند و متاسفانه یک عده می آیند و صحبت های غیرتخصصی و تهمت و افتراء میزنند.

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در نماز جمعه این هفته لاهیجان به مطالبی اشاره کرد که تاکنون کمتر کسی از این جایگاه به این مسائل می پردازد.

وی با اشاره به خرید و فروش رأی توسط برخی از اعضای شورای شهر لاهیجان، گفت: بعضی از اعضای شورای شهر لاهیجان که خجالت نمی کشند و تشت رسوایی شان افتاد و به صدا درآمد.

وی افزود: به رئیس محترم اداره اطلاعات شهرستان عرض کردم که باید این مسائل را لحاظ کنید، چون این اعضاء در دوره بعد انتخابات شورای شهر هم با پررویی رای خواهند آورد.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه چه جای تضمینی است که شما وقتی در روز علنی خلاف کردید در شورای شهر خلاف نکنید گفت: خداکند ایام عمر این شورای شهر به سر بیاید و شما مردم آگاهانه به افراد رای دهید.

بعد از سخنان آتشین امام جمعه لاهیجان، رئیس شورای شهر این شهر در مراسم روز درختکاری به مسائل مطرح شده در خطبه های نماز جمعه لاهیجان پاسخ داد.

حسنیعلی خدایگانی در این مراسم، اظهار کرد: من ترسیدم اگر به اینجا نیایم بگویند این ها دوباره روزگذشته دستگیر شده بودند!

وی با بیان اینکه متاسفانه حرف های غیرمسئولانه و غیرکارشناسی زده می شود، افزود: اگر حداقل یک استعلام از فرماندار و ریاست محترم دادگستری می کردند، خیلی مسائل حل می شد.

رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه تا به امروز شرف، آزادگی و جانبازی مان را برای هیچکس، حتی برای خودمان نفروختیم، گفت: اگر هم در این چندسال حرکتی کردیم بخاطر شهرمان بوده و واقعا زحمت های فراوانی برای این شهر کشیده شده و لاهیجان الان برگستره ایران می تابد.

خدایگانی با اشاره به تلاش های شبانه روزی تیم مدیریت شهری و هماهنگی های اعضای شورای شهر و شهردار در طول این چهارسال، افزود: این تله کابینی که در لاهیجان کار شده همان روزهایی که تاسیس می شد شب نامه هایی پخش می کردند و می گفتند برای خدایگانی یا … است.

وی ادامه داد: همه درد ما این است که متاسفانه با کسانی مواجه هستیم که تا به امروز نمی گویم یک ساختمان بلکه یک فلان چیز هم درست نکردند و متاسفانه یک عده می آیند و صحبت های غیرتخصصی و تهمت و افتراء میزنند.

رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه ۱۸ میلیون هکتار جنگل در استان گیلان داشتیم و امروز فکر نمیکنم ۱۰میلیون هکتار داشته باشیم، گفت: همه این ها برای این است که مشخص نیست چه افرادی می آیند و می روند.

وی تصریح کرد: ما منصوب کسی نیستیم بلکه انتخاب شده هستیم و با حرف افراد هم نمی رویم وهروقت مردم گفتند می رویم.

خدایگانی بیان کرد: تا به امروز اعضای شورای شهر حرف بی موردی نزدند و هرموقع تشخیص دادند که وارد هستند عمل کردند و اگر این طور نبود از نظر کارشناسان ذیربط استفاده کردند و توانستند باغ نارنج را که باید وزیر برای افتتاح آن بیاید ایجاد کنند.

رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه دوستان این قدرت را داشتند که در شورای شهر و شهرداری بدون اینکه پولی داشته باشند پروژه را به اینجا برسانند، افزود: در مسائل شورایی خودمان با کسی شوخی نداریم و نظرات آخر را خودمان می دهیم./خبرگزاری کاسپین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار