هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
تابناك اصفهان: سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز باید در یکی از حساسترین دیدارهای خود به مصاف تیم های النصر امارات و لخویای قطر بروند.
کد خبر: ۱۹۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 01 March 2016

به گزارش تابناك اصفهان، سپاهان که در بازی رفت موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر و در یک بازی کاملا برتر النصر امارات را شکست دهد حال در دیداری دشوارتر نسبت به بازی رفت باید در خانه این تیم اماراتی امتیاز کسب کند.

تجربه نشان داده تیم های اماراتی در خانه خودشان به شدت قدرتمندتر از زمانی هستند که در خانه حریفان به میدان می روند بنابراین لازم است سپاهان با هوشیاری کامل در این دیدار به میدان رفته و از کوچکترین فرصت ها نهایت استفاده را ببرد.

طلایی پوشان دیار نصف جهان با پیروزی ارزشمندی که در بازی رفت برابر النصر کسب کردند نه تنها در روز نخست این بازی ها صدرنشین گروه خود شدند بلکه تا حدود بسیار زیادی روحیه از دست رفته خود در بازی های لیگ را به فراموشی سپردند.

یکی از نقاط قوت سپاهان در بازی رفت آمادگی بالای پریرا بود که توانست علاوه بر اینکه دو گل برای تیمش به ثمر برساند این تیم را به صعود از گروهAمسابقات بسیار امیدوار کند، شاگردان استیماچ در صورتی که بتوانند برد دیدار رفت را یکبار دیگر تکرار کنند با شش امتیازی که از بازی برابر تیم اماراتی کسب می کنند راه خود را برای صعود از این گروه تا حدود بسیار زیادی هموار می کنند.

سپاهان در حالی امروزدر دبی به مصاف النصر می‌رود که در 9 تجربه قبلی خود در مهمانی برابر تیم‌های اماراتی 3 برد، 4 شکست و 2 تساوی در کارنامه دارد.نکته جالب اینکه 2 برد از 3 برد سپاهان برابر همین النصر است و یک برد دیگر که بهترین برد سپاهان در امارات هم به حساب می‌آید مربوط به شکست 4 بر یک الجزیره است.

در دیگر دیدار این گروه نیزدو تیم مدعی الاتحاد عربستان و لوکوموتیو مسکو از ساعت 21 امشب به مصاف هم می روند، بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است

ذوب آهن- لخویای قطر

دیگر تیم اصفهان که به واقع در بازی رفت بازی تحسین برانگیزی را برابر حریف قدرتمند خود از قطر به نمایش گذاشت حالا باید در بازی برگشت این بار در خانه خود پذیرای لخویای قطر باشد.

یحیی گل محمدی که در بازی رفت به خوبی توانست تیمش را اداره و سه امتیاز حساس را از دل شیر بیرون بکشد در دیدار برگشت شاید کاری به مراتب دشوارتر از بازی رفت داشته باشد.

بازی ذوب آهن برابر لخویا از این جهت می تواند دشوارتر از دیدار رفت باشد که ذوبی ها در خانه خودشان دیگر به فکر یک بازی تدافعی و استفاده از ضدحملات نخواهند بود و همین موضوع می تواند فرصت بسیار خوبی را در اختیار تیم قطری قرار دهد.

ذوب‌آهن در ادوار حضورش در لیگ قهرمانان آسیا در مجموع پنج بار به مصاف تیم‌های قطری رفته است که سه برد و 2 تساوی حاصل کارش برابر قطری‌ها بوده است.

نه تنها اصفهان بلکه ایران در انتظار قدرت نمایی مجدد دو تیم اصفهانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

این بازی ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود و دیگر دیدار این گروه بین دو تیم بنیادکار ازبکستان و النصر عربستان برگزار خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار