کد خبر: ۱۸۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 18 February 2016
تابناک گیلان: مربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از دیدار ملوان بندرانزلی و راه آهن گفت: سه جلسه تمرین با نشاط انجام داده ایم که روحیه و انگیزه بازیکنان را بالا برده و هیچ تیمی جلودار ملوان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدیر بحری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و راه آهن که عصر پنجشنبه برگزار شد، در مورد غایبان ملوان در دیدار فردا(جمعه) اظهار کرد: مازیار زارع به دلیل دریافت سه کارت زرد متوالی و محمد آهی نیز به دلیل آسیب دیدگی ازناحیه رباط پا از غایبان و مصدومان تیم ملوان در دیدار فردا مقابل راه آهن خواهند بود.

وی در مورد مهرداد اولادی گفت: اولادی قرارداد خود را با ملوان ثبت کرد ولی برای حضور در۹۰ دقیقه آمادگی ندارد اما به زودی شرایط بهتری خواهد داشت.

مربی ملوان با اشاره به اینکه از تیم راه آهن شناخت دارد افزود: فیلم بازی های قبلی تیم راه آهن را به همراه بازیکنان آنالیز کرده و می دانیم فردا با بازی بسته ای روبرو خواهیم شد اما به بازیکنان گفته ایم که از ابتدا هجومی ظاهر بشوند.

وی در مورد سرمربی مستعفی ملوان خاطرنشان کرد: حمید استیلی از مربیان با اخلاق فوتبال کشور بوده که برای ملوان هم زحمت کشید.

قدیر بحری افزود: فردا با حمایت هواداران و همت بازیکنان پیروز و سربلند از میدان خارج خواهیم شد.

وی تصریح کرد: چندین جلسه تمرین خوب و با نشاط را پشت سر گذاشته ایم و فردا اولین برد خویش را پس از هفته ها به‌دست خواهیم آورد و دل مردم انزلی را شاد می کنیم.

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال فردا(جمعه) راه آهن شهر ری از ساعت ۱۵:۳۰ میهمان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی این شهر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار