کد خبر: ۱۸۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 17 February 2016
تابناک گیلان: کمک مربی ملوان بندرانزلی در خصوص استعفای استیلی از سرمربی گری این تیم گفت: استیلی معتقد بود مردم انزلی او را نمی خواهند و به همین دلیل بهتر است برود.

محمد قدیر بحری در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد استعفای سرمربی ملوان اظهار کرد: به رغم اصرارهای مکرر به استیلی برای ادامه همکاری با ملوان و در خواست از وی مبنی بر ماندن در تیم، ولی این امر میسر نشد چرا که استیلی معتقد بود مردم انزلی  او را نمی خواهند به همین دلیل بهتر است در تیم نماند.

وی افزود: پس از رفتن استیلی، رافت و حسینی برای تعطیل نشدن تمرینات و افت نکردن بدن بازیکنان، تمرینات ادامه داشته و در عین حال منتظر رای و تصمیم باشگاه در مورد معرفی سرمربی جدید هستیم.

کمک مربی ملوان با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که گرفته شود به سود ملوان خواهد بود خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها هدف، موفقیت ملوان بوده و در این راه هرکس احساس کند می تواند اثرگذار باشد، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

بحری همچنین در مورد ادامه حضور مهرداد اولادی در ملوان تصریح کرد: با توجه به صحبت هایی که با اولادی داشته ام، در ملوان می ماند و با انگیزه بالایی به تمرینات ادامه خواهد داد اما برای رسیدن به مسابقه، به تمرینات بیشتری نیاز دارد.

استیلی سرمربی سابق ملوان بندر انزلی روز دوشنبه پس از حضور در تمرینات این تیم کناره گیری خود از ملوان را اعلام کرده و گفته بود که معتقد است تیم بدون او نتایج بهتری به دست می آورد.

در فصل جدید ملوان پس از فراز و نشیب های زیاد موفق شده بود استیلی را به عنوان سرمربی در کنار خود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار