مشاور نوبخت و رئیس ستاد روحانی در گیلان به تابناک گفت ؛
تابناک: شاید امروز ما مصوبه روز سه شنبه معروف مجلس را بهتر درک کنیم؛ نمایندگانی که احتمال رد صلاحیت خود برای مجلس دهم را کاملا روشن می دیدند و به خوبی می دانستند که احتمالا از سد ردصلاحیت‌‏های انتخاباتی نخواهند گذشت.
کد خبر: ۱۷۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 05 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: شاید امروز ما مصوبه روز سه شنبه معروف مجلس را بهتر درک کنیم؛ نمایندگانی که احتمال رد صلاحیت خود برای مجلس دهم را کاملا روشن می دیدند و به خوبی می دانستند که احتمالا از سد ردصلاحیت‌‏های انتخاباتی نخواهند گذشت.

به گزارش تابناک گیلان، مجلسی نهم با تصویب طرحی روشن کرد که تا چه حد نگران حفظ ترکیب فعلی در بهارستان است و نمایندگان مجلس در این روز به طرحی دو‌ فوریتی رای دادند که صلاحیت آنها را برای انتخابات مجلس دهم استمرار بخشد و با این طرح نمایندگان فعلی نیازی به گذر از راهروهای پر پیچ و خم بررسی و تائید صلاحیت نداشتند!


در روزهای اخیر و با اعلام نتایج تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان  و بنا به گزارش های غیر رسمی که از سوی کاندیداهای دریافت کننده نامه رد صلاحیت از سوی هیئت های نظارت شورای نگهبان به رسانه ها رسیده، ابعاد رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار گسترده بود.


عبدالغفار شجاع طی گفت و گویی در این زمینه به تابناک اظهار کرد: بعد از همه اتفاقاتی که میدانیم چه بود ؛ جمعی از نمایندگان کنونی مجلس که برای انتخابات آینده رد صلاحیت شده اند از علی لاریجانی رئیس مجلس خواسته اند تا در این مسئله دخالت کند و رئیس مجلس نیز با برخی اعضای شورای نگهبان صحبت کرد و قرار شد که تعدادی از حقوق‌دانان و یا احتمالا فقهای شورای نگهبان در مجلس حضور پیدا کنند و صحبت‌ها و دلایل آنها را بشنوند که شنیدنی ها نیز شنیده شد!








نماینده اسبق مردم انزلی تصریح کرد: خبرهایی که از دولت داریم امیدوار کننده است چراکه رئیس جمهور محترم به دیدار رهبر انقلاب رفته اند تا از حق و حقوق آحاد ملت دفاع کنند.

رئیس ستاد روحانی در گیلان افزود: انتخابات وقتی معنا دارد که همه سلیقه ها حضور داشته باشند ولی متاسفانه نتایج اولیه احراز صلاحیت شدگان ، اصلا امیدوار کننده نبود.

شجاع درخصوص دیدار رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این دیدار هیچ لیستی از طرف دولت نزد رهبر انقلاب داده نشد و رئیس جمهور قویا اعتقاد دارد که دولت دخالتی در انتخابات نداشته باشد.

مشاور دکتر نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: هنوز باور نمی کنم این حجم از رد صلاحیت ها اتفاق افتاده باشد و امیدوارم در بازبینی ها توسط شورای محترم نگهبان ، امیدهای مردم با آمدن به صندوق های رای تجلی پیدا کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
ببخشید آقای نوبخت شما دوست دارید زنا کاران و قاتلان و مجرمان سیاسی هم احراز صلاحیت شوند؟اصلا کی به مجرمان گفته می تونند بیایند ونامزد شوند؟ معلومه پشت پرده ای وجود داره که به مجرمان گفتند بیایید ثبت نام کنید تا تعدد رد صلاحیت ها یه فتنه دیگه ایجاد کنید. خجالت بکشید از این کارها. ایران کشور امام زمان علیه السلام و آقا همه کسانی رو که علیه کشور اسلامی که فتنه ایجاد می کنند ویا به فکر درست کردنه فتنه هستند می بینه. خجالت بکشید.مامردم چشمهامون بازه و همه چی رومیبینیم. هیچکسی نمی تونه هیچ غلطی علیه نظام ما انجام بده چون ما مردم مثل عقاب می بینیم و در صحنه هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار