امام جمعه موقت نمین گفت: خواسته اصلی رهبر و ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور ، حفظ استقلال جمهوری اسلامی و شان و حرمت ملت ایران است.
کد خبر: ۱۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 28 March 2015
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام اسماعیلی در جمع نمازگزاران نمینی افزود: تا زمانی که تیم مذاکره کننده کشور در مدار و محور تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت و بر اساس منویات معظم له عمل کند مردم با تمام قدرت از این تیم حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

او با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام ، دولت و ملت ، همدلی و همزبانی گفت: این نامگذاری نشان می دهد که ما امسال باید بیشتر از هر سال دیگر حامی و پشتیبان دولت باشیم.

وی افزود: خواسته رهبر این است که مردم با دولتمردان در تمام زمینه ها قوی تر ، صمیمی تر ، عاطفی تر ، منطقی تر و علمی تر از گذشته رابطه برقرار کنند.

او اظهار کرد: البته این رابطه معنایش آن نیست که انتقاد از عملکرد دولت را تعطیل کنیم ، بلکه لازم است که در کنار داشتن یک رابطه دوستانه و صمیمی و در عین پشتیبانی و حمایت از دولت در بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از دولت و عملکرد دستگاه های دولتی نیز حریم تقوا را رعایت کنیم.

امام جمعه موقت نمین در بخش دیگری از سخنان خود از نمازگزاران و مردم منطقه خواست در صله ارحام و دید و بازدید های خود نکاتی از سنت و سیره حضرت فاطمه (س) را مطرح و در آن تدبر کنند تا محفلشان متبرک شود.

او افزود: حجاب فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان و ولایت مداری آن حضرت مهم ترین اسوه برای مردان جامعه ما است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار