کد خبر: ۱۶۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 13 January 2016

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استان گیلان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از تخصیص مبلغ ده میلیارد ریال برای بازسازی ورزشگاه تختی بندر انزلی خبر داد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تقدیر از تلاشها و برنامه ریزیهای مدیر کل ورزش و جوانان در گسترش و ارتقاء جایگاه ورزش گیلان در کشور افزود: باید قبول کنیم ورزش بدلیل جذابیتها و پتانسیل بالای خود نقش غیر قابل انکاری در جذب و تشویق اقشار مختلف مردم برای رو آوردن به فعالیتهای بدنی دارا می باشد و مدیران باید از این امتیاز برای شکل گیری هنجارهای اجتماعی بدرستی استفاده نمایند.

محمدعلی محمدی در پایان با یاد آوری این موضوع که ما در تمام رشته ها الخصوص فوتبال با چهره هایی چون بهمن صالح نیا، غفور جهانی، احمد صومی، مجید جهانپور، جاوید جهانگیری و... دارای شرایط بسیاری عالی جهت رشد و توسعه میباشیم از مسعود رهنما، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خواست برای بهره مندی از نظرات کارشناسی و تخصصی این پیشکسوتان فوتبال شرایط جدیدی را برای این بزرگان با تشکیل یک اتاق فکر بوجود آورد.

در ادامه مسعود رهنما با قدردانی از توجه ویژه دکتر محمدی و استاندار گیلان به مقوله ورزش اظهار داشت: ما در برنامه ریزیهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت یک استراتژی ترسیم شده ای را برای رشد و توسعه ورزش استان در تمام رشته های الخصوص رشته های مدال آور و تیمی مانند فوتبال مشخص کرده ایم که به امید خدا با مشاور بزرگان هر رشته در صدد ارتقای جایگاهها در سطح ملی و بین المللی می باشیم.

در خاتمه این دیدار حکم دستیار ویژه مدیر کل اداره ورزش و جوانان در امور هیاتهای ورزشی، ادارات و نهادهای دولتی به بهروز عباسی پیشکسوت فوتبال استان از سوی مسعود رهنما اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار