سیدمحمدصادق محمدی وفایی
کد خبر: ۱۵۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 01 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: زهران علوش  در روز روشن و به صراحت و عصبیت تمام شیعیان را به شکستن گردنها و عذاب شدید تهدید کرد و گفت «"مجوس های روافض (ایرانیان و شیعیان) و نصیری ها (علوی ها) غوطه را محاصره کرده و ادعا می کنند مانع تشکیل حکومتی شبیه بنی امیه در دمشق می شوند.خبر خوبی برای شما دارم.شما شیعیان نجس همانگونه که بنی امیه در گذشته سرهای شما را خرد کردند، مردم غوطه سرهای شما را خرد خواهند کرد.آنها عذاب شیطانی را در دنیا به شما خواهند چشاند، پیش از آنکه الله در قیامت شما را عذاب دهد»

نکته دوم :

پرونده این شخص سرشار از جنایت است علوش فقط به عملیات های انتحاری و موشک و ...بسنده نکرد او به ساخت مواد شیمیایی  و استفاده از آن روی آورد تا هزارا هزار علوی و شیعیان را بکشد او به بچه های هم رحم نکرد چون مقلد مفتیان وهابیی بود که فتوا دادند کشتن فرزندان و خانواده شیعیان و علویان جایز است زیرا با این کشتن ها رزمندگانشان دل شکسته می شوند و ضعیف!

زهران تا زنده بود جگر گوشه وهابیت و ترکیه و امریکا بود از اینرو دامنش را از هرچه نیاز داشت پر می کردند و حتی گلوله های سرشار از مواد شیمیایی را در اختیارش قرار دادند .

علوش آن نازین مهره مستکبرین ، طبق نقشه اهریمنان صدام وار حمله شیمیایی کرد و شیطان بزرگ و برادرانش آن را به حساب دولت سوریه گذاشتند! مثل اسرائیلی ها کودکان را پرپر کرد جنایت را در پرونده بشار اسد ثبت کردند.و...

اکنون که آن جانی  به تیر بلا مبتلا و به جهنم منتقل شده است همان کشورهایی که از ائتلاف بر علیه تروریسم سخن می گویند و در روز روشن محموله هایی تسلیحاتی را تقدیم داعشیان می کنند وهر بار  به اشتباه نیروهای رزمنده عراقی را بمباران می کنند! و از آزاد شدن شهر الرمادی عراق عزادار شدند ، به صراحت اعتراض می کنند که چرا علوش را کشتید؟!

جان کري، وزير خارجه آمريکا خطاب به سرگئي لاوروف، همتاي روس خود از کشته شدن زهران علوش، رئيس گروه جيش الاسلام در حمله هوايي هواپيماهاي روسي ابراز تاسف کرد.

عربستان سعودی با ابراز نگرانی از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام در سوریه می‌گوید کشته شدن او هیچ کمکی به برقراری صلح در سوریه نمی‌کند.

ای اهل عالم منطق فرعونهای زمان این است که از بین رفتن هزاران نفر در فاجعه ی منای طبیعی است ولی به هلاکت رسیدن علوشی از جنس صدام گناهی نابخشودنی است! کشتار یمنیان و به شهادت رساندن مسلمانان نیجریه مبارزه با تروریسم است ! به هلاکت رساندن ابرجانیان فاجعه است!

چه خوب شد در مقابل حکومت سوریه قرار نگرفتیم و چه زیباست که امریکا را شیطان بزرگ می دانیم . آنان که به سازش با امریکا و اذنابش دل خوش هستند بدانند،این زورگویان و ستمکاران  به کمتر از شکسته شدن گردن مسلمانان راستین راضی نخواهند شد.پس به اشداه علی الکفار بیندیشید.

و جالب است بدانید منابع خبری محلی در ترکیه خبر دادند که در دو ناحیه «فاتح» و «اُسکودار» در استانبول ترکیه، نماز میت غیابی برای «زهران علوش» سرکرده معدوم گروهک تروریستی جیش الاسلام سوریه برگزار شد!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار