سیدمحمدصادق محمدی وفایی
کد خبر: ۱۴۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 20 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: مقام معظم رهبری رای مردم را حق الناس اعلام کردند و این روزها که بوی انتخابات می دهد بیش از گذشته به این سخن ارزشمند ولی فقیه پرداخته می شود .یادمان باشد حق الناس بودن رای مردم سخنی عمیق و پرمغزی است که نباید اجازه داد از آن استفاده جناحی شود.

رای حق الناس است یعنی ای مردم رایتان تشریفاتی نیست. مسئولین و مدیران تصمیم ساز کشوری به رای شماها نصب می شوند پس یادتان باشد به چه کسانی رای می دهید.

رای مردم حق الناس است یعنی ای مردم رایتان به حدی ارزشمند است که برای جذب آن تبلغات های آنچنای شروع خواهد شد مواظب باشید فریب تبلیغات و وعده های محقق نشدنی را نخورید.

رای حق الناس است یعنی شورای محترم نگهبان و کارگزاران نظارتی باید در تایید و یا رد کردن کاندیدهای انتخاباتی نهایت دقت خود را به کار ببرند.

رای حق الناس است یعنی اگر در امر انتخابات و تشخیص اصلح کسی به شما مراجعه کرد به یادت قیامت باش وخردمندانه او را راهنمایی کن .

رای حق الناس است یعنی اگر بی سوادی به شما گفت رای من فلانی است نباید خیانتی صورت گیرد و نامی دیگر نوشته شود .

رای حق الناس است یعنی دو بار رای دادن و یا استفاده کردن از شناسنامه دیگران بدون اذن و اجازه آنها گناهی قیامت سوز است.

رای حق الناس است یعنی برای تایید ناصالحان و رد صالحان به شورای نگهبان و هیات های اجرایی فشار آوردن ضایع کردن حق دیگران و گناهی بزرگ است.

رای حق الناس است یعنی نا امید کردن مردم از شرکت کردن در انتخاباتها به معنای ضایع کردن حق آنهاست.

رای مردم حق الناس است یعنی چه کاندیدای پیروز موافق با سلیقه ما بود و چه مخالف باید به او تبریک بگوییم و کارشکنی و توطئه را کنار بگذاریم.

رای مردم حق الناس است یعنی مردم حق دارند طبق یقینی که خود به دست می آورند به کاندیدای مورد نظرشان رای دهند.و نباید به بهانه این که به فلانی رای داده اند از استخدام و …محروم گردند.

رای حق الناس است یعنی کاندیدای پیروز اگر دل مردم را به دست آورند برای همیشه امین مردم باقی خواهند ماند.

رای مردم حق الناس است یعنی آن جایگاهی که مسولین به آن تکیه می کنند متعلق به توده مردم است و ملک شخصی کسی نیست تا هر گونه خواست در آن تصرف کند.

رای مردم حق الناس است یعنی مردم برای همیشه لازمند و نیاز و احترام به آنها اختصاص به ایام و فصل انتخابات ندارد.

رای مردم حق الناس است یعنی اگر پیروز انتخابات به وعده های انتخاباتیش عمل نکند و گره ها را از کار ولی نعمتانش باز نکند مدیون مردم از دنیا خواهد رفت .

رای مردم حق الناس است یعنی کاندیدای انتخاباتی مواظب باشند چه وعده هایی به مردم می دهند.

رای مردم حق الناس است یعنی حکومتی مردمی دارید و از آن پاسداری کنید.

رای مردم حق الناس است یعنی …

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار