مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت:
در این جشنواره شهروندان با اقلام بازیافتی و خشک خود می‌توانند به طراحی هفت‌سین بازیافتی بپردازند و بین این سفره‌های بازیافتی تعداد سه سفره با داوری به عنوان برنده اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، جشنواره هفت‌سین بازیافتی عصر امروز به منظور فرهنگ‌سازی صحیح پسماندها برای حفاظت از محیط زیست و جذب مشارکت مردم در همراهی با مدیریت شهری در عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت برگزار شده است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت در حاشیه جشنواره مذکور اظهار کرد: جشنواره هفت‌سین بازیافتی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

مرتضی شریفی افزود: در این جشنواره شهروندان با اقلام بازیافتی و خشک خود می‌توانند به طراحی هفت‌سین بازیافتی بپردازند و بین این سفره‌های بازیافتی تعداد سه سفره با داوری به عنوان برنده اعلام می‌شود.

به گفته وی، در جشنواره مذکور به ازای تحویل پسماند خشک از طرف شهروندان تنگ ماهی قرمز سفره هفت‌سین بازیافتی اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت هدف از برگزاری جشنواره مذکور را معرفی زباله خشک شهر و پسماند قابل بازیافت به عنوان اقلام با ارزش ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: پسماند قابل بازیافت و زباله خشک را می‌توان دوباره به چرخه تولید کشور بازگرداند و نیز اینکه می‌تواند در چرخه اقتصادی کشور تاثیر مهمی داشته باشد.

جشنواره سفره هفت‌سین بازیافتی تا ساعت هفت امشب در عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت در حال برگزاری بوده و در حاشیه آن شهروندان با تحویل کیسه زباله خشک تفکیکی خود تنگ ماهی قرمز هدیه می‌گیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار